תקשורת ומדיה

לאחר פיטורי הכתבים ברדיו חיפה: יוסי פרץ ארי ינהל את מחלקת האקטואליה

בשעה זו מדווחת הנהלת התחנה לעובדים על השינויים במערכת האקטואליה, כולל שינוי באופי השידור, בדומה לזו של רדיו ת"א. בקרוב יגויסו כתבים חדשים
3 שבועות לאחר פיטוריהם של כתבי מערכת החדשות של רדיו חיפה , לאייס נודע כי יוסי פרץ ארי, שדרן לשעבר של תכנית הבוקר בתחנה, מונה לתפקיד מנהל מחלקת המידע והאקטואליה. בשעה זו (יום א\') נמסרת הודעה על כך לעובדי התחנה.
עד לאחרונה שימש פרץ ארי כעורך הראשי של מהדורת החדשות המקומיות בחיפה - שנסגרה בתחילת ינואר, ועורך הספורט של המקומון \'זמן חיפה\'. פרץ ארי יחליף את יוסי פישר, שהודיע על עזיבתו לאחר עשור.
בשלב זה לא ברור עם אילו עובדים תפעל מערכת החדשות של התחנה, כאמור לאחר שהכתבים קיבלו בתחילת החודש הודעה על פיטוריהם.
גורמים בתחנה אמרו בזמנו לאייס כי מדובר על סגירה של מחלקת החדשות, ככל הנראה במטרה להוביל להוזלת עלויות, אולם בתחנה טענו מנגד כי עד סוף החודש יוחלט על מבנה חדש ומצומצם יותר של שידור החדשות המקומיות שלה. כעת מתברר כי התחנה תשנה את פורמט שידורי החדשות שלה, כאשר תאמץ את תפיסת השידורים שעיצב מנכ\"ל רדיו תל אביב אבי משולם, עבור תחנתו - שנמצאת אף היא בבעלות דני נישליס. במסגרת זו תשדר התחנה כל 20 דקות ישודרו עדכוני חדשות, ספורט, כלכלה ומסרים שיווקיים.
בכל מקרה, נודע כי אחרי יום העצמאות יפתח פרץ ארי קורס כתבים חדש לאיתור מחליפים לחלק מהכתבים הוותיקים שפוטרו.
מנכ\"ל רדיו חיפה, דני נישליס, אישר את הפרטים, ומסר: \"יוסי פרץ ארי החל את דרכו ברדיו חיפה לפני למעלה מ-10 שנים בתפקידים זוטרים וטיפס במעלה הסולם המקצועי עד לתפקידו החדש. הוא יהיה אחראי על יותר מ-12 מהדורות חדשות מקומיות, יומיות, שיוגשו בסגנון חדש שפותח על ידי מנכ\"ל רדיו תל אביב אבי משולם וכבר משודר שם. בנוסף, יהיה אחראי על 2 תכניות אקטואליה יומיות ושתיים שבועיות וכן על תכניות הספורט ברדיו\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נישליס זרק גם את יוסי פישר? מתאים לו (ל"ת)
    טלי 01/2013/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור