תקשורת ומדיה

פרשת "השופט המכה": עדי מאירי טוענת כי במשרד המשפטים איימו "לחסל אותה"

כתבת הפלילים של קול ישראל, חשפה אתמול את הפרשה שזוכה לביקורת ציבורית קשה. משרד המשפטים בתגובה: "מדובר באסופת סילופים ועיוותים"
עדי מאירי כתבת לעינייני משטרה ברשתב של קול ישראל (צילום: דוד וינוקור) (צילום דוד וינוקור)
עיתונאית זכתה לאיומים מצד גורם רשמי, בשל חשיפת פרשה: כתבת הפלילים של קול ישראל, עדי מאירי, חשפה הבוקר (יום ה\') בתכנית \'סדר יום\' עם קרן נויבך ברשת ב\', כי בכיר במשרד המשפטים איים לכאורה \"לחסל אותה\" אם תפרסם דברים שעשויים לפגוע ביועץ המשפטי, בעקבות פניה שלה לתגובה על פרשת \"השופט המכה\".
כזכור, אתמול חשפה מאירי כבר יותר מ-3 שנים שהמשטרה חוקרת פרשה בה שופט הכה לכאורה את ילדיו, אולם היועץ המשפטי לממשלה לא אישר במשך יותר משנתיים למשטרה לחקור את האיש. בפרשה מעורבים משרד החינוך, משרד הרווחה ועוד. מאז הפרסום, הפרשה זוכה לביקורת ציבורית קשה מצד גורמי אכיפת החוק, פוליטקאים וארגונים חברתיים.
בשעות הערב של אתמול פרסם משרד המשפטים תגובה מפורטת בה אישר את פרטי הפרשה, אולם יצא נגד התנהלותה של מאירי שלא אפשרה לכאורה למשרד זמן מספיק להגיב על המקרה. הבוקר אגב, החליט השופט לצאת לחופשה מרצון.
הבוקר סיפרה מאירי ב\'סדר יום\' ולאחר מכן ב\'הכל דיבורים\' עם איילה חסון, כי אותה אישיות בכירה במשרד המשפטים, אמרה לה לכאורה, בשיחה ביניהם: \"אני אחסל אותך, את תהייה גמורה\", וגם \"במשך שנה שלמה 50 יחידות במשרד המשפטים יעבדו אצל המתחרים שלך, עד שתחוסלי\".
בשלב זה מאירי לא חשפה את זהותו של אותו גורם במשרד המשפטים, אולם היא הצהירה כי היא כן מצפה שאותו איש שמייצג את שלטון החוק, יתנצל בפניה על דבריו. גם בקרב גורמים במשרד המשפטים הובאה תמיהה על דבריו לכאורה של אותו בכיר, ואמרו כי אסור היה לו להתבטא כך, אם אכן אמר את הדברים אותם מאירי מייחסת אליו.
ממשרד המשפטים נמסר: \"מדובר באסופת סילופים ועיוותים, שלא ראויים כלל להתייחסות כלשהי\".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    עדי מאירי אני מקשיב רשת ב..
    רפאל 03/2013/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מברך אותך..אני מקשיב רשת ב בלעדיכם אנו נהיה מדינה חשוכה..אתם שומרי זכויות האדם.את גיבורה ועם ישראל איתך.ועם כל העיתונאים שעושים את עבודתם נאמנה..תודה וחג שמח
    סגור
  • נראה שהנך תמים או צעיר? חג שמח (ל"ת)
    דניאל לרפאל 03/2013/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    מעתה נאמר : ויינשטיין-כסת"ח
    FISHERKING 03/2013/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השופט הוא בן אדם ככל האדם, הוא יכול להכשל או שילדו יכול להוציאו מדעתו. זה נורמלי. מה שלא נורמלי זו תרבות הכסת"ח של הסניגור הארצי-ויינשטיין.
    סגור
  • 6.
    אדוני השופט
    דובי 03/2013/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם כל האנשים שנשפטו אצלו בשנים האחרונות????? הרי הוא טוען בעצמו שלא היה במייטבו..... ש ע ר ו ר י ה!!!!!!!
    סגור
  • 5.
    חשיפה מאוחרת, חשובה ולוקה בחסר
    אילת חן 02/2013/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה חבל, עדי מאירי, שאת שותפה לקשרים לא לגיטימיים של שתיקה, שאת מלינה נגדם ובצדק. ברגע שאת לא מוכנה לפרסם מי הגורם הרשמי במשרד המשפטים שלדברייך איים לחסל אותך - את לא שונה מהם, את פועלת באותה השיטה. תחשפי את שם המאיים ותני למשטרה לחקור אותו. יש בכך עניין לציבור, ולא עניין לאגו אישי ולהתנצלות אישית בינך לבינו.
    סגור
  • 4.
    כל הכבוד לעדי מאירי על החשיפה
    פעילה חברתית 02/2013/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם זה תלוי במשרד המשפטים זה לא היה מתפרסם אף פעם . משרד המשפטים הוא משרד מושחת ולא רק בכיריו אלא גם פרקליטים מן השורה "אני ואפסי עוד" .שכרון הכוח הוא שמוביל אותם. יותר גרועים מפקידי האוצר
    סגור
  • 3.
    הגיע הזמן שמשה כהן יפנה את כיסאו
    נעמה 02/2013/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש תקוע שם שנים, כושל פעם אחר פעם בתפקידו וכנראה שתסכולו מביא אותו לאמירות שלא ממן העניין
    סגור
  • 2.
    למישהו שם עלה השתן לראש (ל"ת)
    משה 02/2013/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מבחן בוזגלו כשל כשלון מהותי
    אייל פ. 02/2013/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם לא היה זה שופט, ככל הנראה ,האב המכה, כבר היה בכלא עד תום ההליכים - רק בגלל היותו שופט והשתייכותו לאליטה השלטונית אז נמנעו ממנו : מאסר, חקירה, הבאה לשיפוט דיונים וכמובן סילוק מכס "המלוכה" אובן פנסיה וכדומה. כשלנו - תמוה מאוד חוסר פעילותו של היועץ המשפטי לממשלה
    סגור