קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

פרשת "השופט המכה": עדי מאירי טוענת כי במשרד המשפטים איימו "לחסל אותה"

כתבת הפלילים של קול ישראל, חשפה אתמול את הפרשה שזוכה לביקורת ציבורית קשה. משרד המשפטים בתגובה: "מדובר באסופת סילופים ועיוותים"
 |  9
פרשת "השופט המכה": עדי מאירי טוענת כי במשרד המשפטים איימו "לחסל אותה"
עדי מאירי כתבת לעינייני משטרה ברשתב של קול ישראל (צילום: דוד וינוקור), צילום: דוד וינוקור
עיתונאית זכתה לאיומים מצד גורם רשמי, בשל חשיפת פרשה: כתבת הפלילים של קול ישראל, עדי מאירי, חשפה הבוקר (יום ה') בתכנית 'סדר יום' עם קרן נויבך ברשת ב', כי בכיר במשרד המשפטים איים לכאורה "לחסל אותה" אם תפרסם דברים שעשויים לפגוע ביועץ המשפטי, בעקבות פניה שלה לתגובה על פרשת "השופט המכה".

כזכור, אתמול חשפה מאירי כבר יותר מ-3 שנים שהמשטרה חוקרת פרשה בה שופט הכה לכאורה את ילדיו, אולם היועץ המשפטי לממשלה לא אישר במשך יותר משנתיים למשטרה לחקור את האיש. בפרשה מעורבים משרד החינוך, משרד הרווחה ועוד. מאז הפרסום, הפרשה זוכה לביקורת ציבורית קשה מצד גורמי אכיפת החוק, פוליטקאים וארגונים חברתיים.

בשעות הערב של אתמול פרסם משרד המשפטים תגובה מפורטת בה אישר את פרטי הפרשה, אולם יצא נגד התנהלותה של מאירי שלא אפשרה לכאורה למשרד זמן מספיק להגיב על המקרה. הבוקר אגב, החליט השופט לצאת לחופשה מרצון.

הבוקר סיפרה מאירי ב'סדר יום' ולאחר מכן ב'הכל דיבורים' עם איילה חסון, כי אותה אישיות בכירה במשרד המשפטים, אמרה לה לכאורה, בשיחה ביניהם: "אני אחסל אותך, את תהייה גמורה", וגם "במשך שנה שלמה 50 יחידות במשרד המשפטים יעבדו אצל המתחרים שלך, עד שתחוסלי".

בשלב זה מאירי לא חשפה את זהותו של אותו גורם במשרד המשפטים, אולם היא הצהירה כי היא כן מצפה שאותו איש שמייצג את שלטון החוק, יתנצל בפניה על דבריו. גם בקרב גורמים במשרד המשפטים הובאה תמיהה על דבריו לכאורה של אותו בכיר, ואמרו כי אסור היה לו להתבטא כך, אם אכן אמר את הדברים אותם מאירי מייחסת אליו.

ממשרד המשפטים נמסר: "מדובר באסופת סילופים ועיוותים, שלא ראויים כלל להתייחסות כלשהי".



הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
9 תגובות
8.
עדי מאירי אני מקשיב רשת ב..
אני מברך אותך..אני מקשיב רשת ב בלעדיכם אנו נהיה מדינה חשוכה..אתם שומרי זכויות האדם.את גיבורה ועם ישראל איתך.ועם כל העיתונאים שעושים את עבודתם נאמנה..תודה וחג שמח
רפאל | 24/03/2013 08:31
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
נראה שהנך תמים או צעיר? חג שמח (ל"ת)
דניאל לרפאל | 25/03/2013 14:04
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
7.
מעתה נאמר : ויינשטיין-כסת"ח
השופט הוא בן אדם ככל האדם, הוא יכול להכשל או שילדו יכול להוציאו מדעתו. זה נורמלי. מה שלא נורמלי זו תרבות הכסת"ח של הסניגור הארצי-ויינשטיין.
FISHERKING | 05/03/2013 14:57
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
6.
אדוני השופט
מה עם כל האנשים שנשפטו אצלו בשנים האחרונות????? הרי הוא טוען בעצמו שלא היה במייטבו..... ש ע ר ו ר י ה!!!!!!!
דובי | 01/03/2013 12:25
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
5.
חשיפה מאוחרת, חשובה ולוקה בחסר
כמה חבל, עדי מאירי, שאת שותפה לקשרים לא לגיטימיים של שתיקה, שאת מלינה נגדם ובצדק. ברגע שאת לא מוכנה לפרסם מי הגורם הרשמי במשרד המשפטים שלדברייך איים לחסל אותך - את לא שונה מהם, את פועלת באותה השיטה. תחשפי את שם המאיים ותני למשטרה לחקור אותו. יש בכך עניין לציבור, ולא עניין לאגו אישי ולהתנצלות אישית בינך לבינו.
אילת חן | 28/02/2013 20:00
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
4.
כל הכבוד לעדי מאירי על החשיפה
אם זה תלוי במשרד המשפטים זה לא היה מתפרסם אף פעם . משרד המשפטים הוא משרד מושחת ולא רק בכיריו אלא גם פרקליטים מן השורה "אני ואפסי עוד" .שכרון הכוח הוא שמוביל אותם. יותר גרועים מפקידי האוצר
פעילה חברתית | 28/02/2013 14:14
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
3.
הגיע הזמן שמשה כהן יפנה את כיסאו
האיש תקוע שם שנים, כושל פעם אחר פעם בתפקידו וכנראה שתסכולו מביא אותו לאמירות שלא ממן העניין
נעמה | 28/02/2013 13:50
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
2.
למישהו שם עלה השתן לראש (ל"ת)
משה | 28/02/2013 13:01
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
1.
מבחן בוזגלו כשל כשלון מהותי
אם לא היה זה שופט, ככל הנראה ,האב המכה, כבר היה בכלא עד תום ההליכים - רק בגלל היותו שופט והשתייכותו לאליטה השלטונית אז נמנעו ממנו : מאסר, חקירה, הבאה לשיפוט דיונים וכמובן סילוק מכס "המלוכה" אובן פנסיה וכדומה. כשלנו - תמוה מאוד חוסר פעילותו של היועץ המשפטי לממשלה
אייל פ. | 28/02/2013 12:04
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
ארט חסוי תל אביב שלח קו”ח
מנהל פרויקטים וואלה! NEWS תל אביב שלח קו”ח
מעצב טיטאן הרצליה ו... שלח קו”ח

הכי במדור

הכי נקראות
הכי מטוקבקות
הכי ויראליות
היום
השבוע
החודש

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה