תקשורת ומדיה

מינוי חדש בגלי צה"ל: ערן אליקים יהיה נציב תלונות הציבור במקום עודד לוינסון

לוינסון, נציב תלונות הציבור הנוכחי, ימשיך להגיש את התכנית הכלכלית של התחנה. בעקבות המינוי, עודד דוידוב מונה לראש מחלקת קריינים ופרומו
ערן אליקים (צילום יח"צ)
מפקד גלי צה\"ל ירון דקל מינה היום (יום ה\') את ערן אליקים לתפקיד נציב תלונות הציבור של התחנה הצבאית. אליקים יחליף בתפקיד את עודד לוינסון, שימשיך בהגשת התכנית הכלכלית בגל\"צ.
בעקבות מינויו של אליקים, יצא לפועל מינוי נוסף - של עודד דוידוב, שיהיה ראש מחלקת קריינים ופרומו.
אליקים החל את עבודתו בגלי צה\"ל ובגלגלצ בשנת 1996. לאורך השנים מילא בתחנה מגוון תפקידים, עיתונאים וניהוליים, בין היתר כעורך וכמפיק, שדרן מוטס, סגן וממלא מקום מנהל גלגלצ, וראש מחלקת חיילים וצבא בגלי צה\"ל. ב-6 השנים האחרונות שימש אליקים כראש מחלקת הפרומו בגלי צה\"ל במקביל להיותו מגיש תכנית הבוקר \'מדינה בדרך\' בגלגלצ וכקריין חדשות.
דוידוב, שיהיה ראש מחלקת הקריינות והפרומו, הוא בוגר מחלקות הפרומו והקריינים בגלי צה\"ל ובעל תואר ראשון בהפקה מוסיקלית והנדסת קול מאוניברסיטת ברקלי שבארה\"ב. במהלך שירותו ועבודתו בתחנה הגיש את התכניות \'ציפורי לילה מארחות\', \'מר ישראל\', \'פריזר\', \'שישי בערב\' ועוד.
ירון דקל מסר היום כי \"בהזדמנות זו אני רוצה להודות לעודד לוינסון על עבודה מקצועית ורבת שנים בתפקיד נציב תלונות הציבור בגל\"צ. לתפישתי תפקיד נציב תלונות הציבור הוא אחראי וחשוב מעין כמוהו לכל גוף שידור, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בגוף שידור ציבורי. אני מבקש לאחל הצלחה רבה לערן אליקים ולעודד דוידוב ואני בטוח כי שניהם יסתערו על התפקיד החדש ויובילו את מחלקותיהם להישגים חדשים\".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תלונה על משטרת ישראל..
    שלומי חורי 09/2017/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל עופרה דסק חדשות..היי לדרישתך ..משיחתנו הערב.. מדובר בתלונה פלילית .על פקידת תביעות בביטוח לאומי רמת גן..תאונות עבודה..שמיתנקלת לי מזה כשש שנים..שללה ממני נכות מעבודה..ואף איימה עליי בשימוש בכח פיזי.עקב תלונותיי למשטרה..בתודה לטיפולך מראש שלומי חורי .0522581903..מייל Taasiyatidan@gmail.com
    סגור
  • 2.
    ברכות לערן
    תומר 02/2013/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בחור טוב חרוץ ונחמד במיוחד , ברכות לך!
    סגור
  • 1.
    קביעות, עד שנמות... (ל"ת)
    יורם .מ. 02/2013/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור