תקשורת ומדיה

25 שנה ל'מוטו': 'מוטו תקשורת' תציין שנתיים למותו של מייסד המגזין טל שביט

מגזין 'מוטו' מציין 300 גיליונות עם התייחסות נרחבת לאחד ממייסדיו שנהרג בתאונת דרכים. הגיליון יכלול ראיונות שערים וכתבות נבחרים של שביט
קבוצת מוטו תקשורת מציינת בימים אלו 25 שנה להקמת מגזין האב של הקבוצה, עם 300 גיליונות. לצד השמחה בחגיגה זו, בקבוצה מציינים שנתיים למותו של מייסד \'מוטו\' של טל שביט ז\"ל, שנהרג בתאונת דרכים.
במשך השנים, חברת \'מוטו תקשורת\' התרחבה ורכשה 16 מגזינים שונים, והפכה לקבוצת המגזינים הגדולה בישראל. כעת תוציא הקבוצה לאור גיליון מיוחד שיוקדש לשביט, שיכלול ראיונות עם כל כותבי, עורכי וצלמי המגזין לדורותיו, את השערים והכתבות הנבחרים שלו וכן מבחנים מיוחדים של אופנועי וקטנועי 300 סמ\"ק.
שביט נהרג ב-2 במארס 2011 בתאונת דרכים במחלף מורשה על כביש 5, בעת שביצע נסיעת מבחן לאופנוע. מחקירת המשטרה עולה כי סמוך לשעה 14:00 הגיע שביט מכיוון מערב למחלף מורשה בניסיון לפנות דרומה לכביש 4. באותה עת פתחה מכונית שחנתה בשוליים בנסיעה ו\"חתכה\" מסלול, אז שביט התנגש בחלקה השמאלי. אנשי צוות רפואי שהגיעו למקום קבעו את מותו.
שביט, בן 55 במותו, נכנס לעולם עיתונות הרכב מ-1983, כשכתב עבור המגזין \'טורבו\' ולאחר מכן ב\'אוטו\'. בתחילת 1988 היה ממקימי \'מוטו\' ושימש כעורכו עד 1996. בתחילת שנות ה-2000 החל לכתוב על מכוניות, והגיש את תכנית הטלוויזיה \'אוטו בראש\'. בהמשך הקים את אתר האינטרנט של \'אוטו\'. ב-2009 הצטרף שביט למאבק להורדת תעריפי הביטוח, ובעקבות כך חזר לכתוב על אופנועים, בין היתר כפרילנס בערוץ הרכב ב-ynet. בהלווייתו השתתפו 1,500 אופנוענים.
גיא בן ברק ערך את \'מוטו\' בשנים 1999-2009. הוא אחראי על הכפולה לזכרו שביט: \"טל אהב ולימד אותי שוב ושוב דרך השטויות שעשיתי בלי סוף כאילו הייתי בנו. אנחנו רכבנו המון, שוחחנו המון, טל איפס אותי ותכנת מחדש, הוריש לי מטען אינסופי של ידע ויותר מכך - את הקוד הגנטי של האופנועים, של עיתונאי האופנועים וזה נשאר איתי לנצח. אני עדיין מצפה לראות את הראש המזוקן והממושקף מציץ מעל כתפי במסך המחשב. זה כבר לא יקרה יותר ואני עצוב\".
\"מגזין מוטו הפך בשנים האחרונות לנכס צאן ברזל בקרב קהילת הרוכבים ההולכת וגדלה בישראל\", אמר סגן העורך הראשי של \'מוטו תקשורת\', תני גולדשטיין. \"אנו רואים את השפעתו על השיח הציבורי וקהילת האופנוענים, הן בעליה המתמדת במספר המנויים למגזין מדיי חודש והן בכמות הגולשים באתר \'מוטו\'. אנו פועלים כל העת להביא לקוראי המגזין את הכתבות, הראיונות, החידושים והעדכונים החמים ביותר מהעולם המוטורי, תוך הקפדה על סיקור מגוון רחב של תחומים\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יהי זכרו ברוך
    מ 03/2013/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אגדה בחייו ובמותו, הותיר אחריו מסורת מצילת חיים.
    סגור