תקשורת ומדיה

יוצאים לדרך חדשה: רכישת ערוץ 9 אושרה סופית על ידי המועצה לכבלים ולווין

המשמעות היא מתן אור ירוק לתחילת פעילותו של ערוץ 9 בניהולו של הבוס החדש אלכסנדר לוין. "יחד עם שותפי, לב לבייב, 'נתניע' מחדש את ערוץ 9"
עסקת הרכישה של ערוץ 9 אושרה סופית ע\"י המועצה לכבלים והלווין. הערוץ הישראלי בשפה הרוסית, קיבל היום (יום ג\') את אישורה של המועצה לשידורי הכבלים ושידורי הלווין לעסקת רכישה של כמחצית ממניותיו ע\"י קבוצת תקשורת רוסית, אשר בראשה עומד איש העסקים אלכסנדר לוין.
ההחלטה התקבלה במהלך ישיבה מיוחדת שהתקיימה במשרד התקשורת בירושלים. המשמעות: אור ירוק לתחילת פעילותו של ערוץ 9 בניהולו של צוות חדש.
החלטת המועצה התקבלה היום לאחר שבתחילת חודש פברואר 2013, בהתאם לקבוע בחוק הישראלי, החלה החברה בבעלותו של לוין, \"טלאליאנס מדיה גרופ ישראל בע\"מ\" בתהליכי רכישה של 48% ממניות הערוץ מידי \"קבוצת אפריקה ישראל\" שבראשותה עומד איש העסקים לב לבייב.
מי עומד מאחורי הערוץ החדש: אלכסנדר לוין, מפיק ובמאי בעל ניסיון רב שנים בתחום התקשורת ומומחה בעל שם עולמי בתחום התוכן לערוצי הטלוויזיה. מייסדם ובעליהם של קבוצת \"טלאליאנס מדיה גרופ\", בשורותיה פועלות חברות המפיקות תכניות וסדרות עבור ערוצי הטלוויזיה המובילים ברוסיה ואוקראינה. לוין שימש כמפיק ראשי ומנכ\"ל של ערוצי הטלוויזיה הפופולאריים ביותר ברוסיה כגון NTV, TV6 ועוד.
פרויקטים טלוויזיוניים רבים בהם נטל לוין חלק מרכזי, אשר הופקו בזמנים שונים עבור ערוצים שונים, הפכו לאירועים טלוויזיוניים מכוננים ואף לסנסציות בתחום המדיה הרוסית. לוין זכה מספר פעמים בפרס ה TEFI של האקדמיה הרוסית לטלוויזיה, המקבילה הרוסית לפרסי ה\"אמי\" ומשמש כחבר באקדמיה הרוסית לטלוויזיה מזה למעלה מעשור.
המטרה המיידית והחשובה ביותר של ההנהלה החדשה היא מיתוג מחודש ושינוי תדמיתו של הערוץ בקרב קהל הצופים. פניו של ערוץ 9 החדש-ישן מופנות לקהל צופים רחב יותר הכולל את מעמד הביניים דובר הרוסית, הרחבה משמעותית של טווח גילאי קהל היעד וכתוצאה מכך צמיחת האטרקטיביות המסחרית של הערוץ בשוק הפרסום הישראלי.
\"יחד עם שותפי, לב לבייב, וצוות מקצועי אשר מורכב מאנשים מישראל, רוסיה, גרמניה, בריטניה ושוודיה, אנו \'נתניע\' מחדש את ערוץ 9\" אומר לוין, ומוסיף כי \"התוצאות על המסך יציתו מחדש את העניין של המפרסמים ושל קהל הצופים דוברי הרוסית, אותו אנו מציבים בראש סולם עדיפויות שלנו. ה\'רוסים\' ישראלים דוברי רוסית בישראל, הינם חלק ממעמד ביניים יציב, ומשפיע, הכולל ביניהם מורים, רופאים, מהנדסים, עורכי דין, מדענים, מנהלים, אנשי עסקים ועוד\".
לדברי לוין \"מגיעה להם פלטפורמה טלוויזיונית ברמה הגבוהה ביותר, מקצועית, מעניינת, איכותית, ומגוונת - וכל זאת בשפתם. אנחנו מקוים כי לא רק הקהל בישראל ימצא את הערוץ מעניין, אלא אף צופים מעבר לים. בעזרת האינטרנט, אנו מקווים להגיע אל הקהל הרחב ברחבי העולם אשר מתעניין בנעשה בעולם בכלל ובמזרח התיכון בפרט, ובייחוד נושאים הקשורים ביהודים, ובמדינת ישראל\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה