תקשורת ומדיה

משחקים תופסת: הרשות השנייה קנסה את הזכייניות ב-235 א' שקל בגין הפרות

'קשת' קידמה את אפליקציית mako ו'רשת' חרגה בשידורי ריאליטי. בנוסף בוצע חילוט של כספי עיצומים שהזכייניות לא שילמו ב-2012 בסך כ-1.4 מ' שקלים
הרשות השנייה וזכייניות הטלוויזיה ממשיכים במשחקי \'החתול ועכבר\' בין הצדדים. הרשות הודיעה היום (יום ב\') על הטלת עיצומים כספיים בסך 235 אלף שקלים על זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת בחודשים מאי ויוני בגין הפרות. בנוסף, מועצת הרשות השנייה קבעה חילוט של כספי העיצומים ש-3 הזכייניות לא שילמו לרשות בשנת 2012 בסך כ-1.4 מיליון שקלים.
יצוין כי מדובר בעליית מדרגה של הרשות השנייה בתגובה להפרות הזכייניות. עד עתה נהגה הרשות לקנוס את \'רשת\', \'קשת\' ו\'ערוץ 10\' בצורה של נטילת זמן פרסום, וכעת בחרה להטיל עליהן עיצומים כספיים, לדבריה בשל \"הפרות בוטות של כללי הרשות ובהתאם לסמכותה החוקית\".
בתוך כך, הרשות קבעה עיצום כספי ל\'קשת\' בסך 75 אלף שקלים בגין קידום אפליקציית mako במהלך שידוריה. לגבי \'רשת\' קבעה הרשות עיצומים כספיים של כ-160 אלף שקלים בשל הפרות חוזרות ונשנות של הנחיות וכללי הרשות בחודשים מאי-יוני הכוללות חריגות בשידור תכניות בידור וריאלטי, וכן בגין הפרות תוכן שיווקי בתוכנית \'לחיות טוב\' ובתוכנית \'המירוץ למיליון\'.
מהרשות השנייה נמסר כי \"הרשות רואה בחומרה רבה את ההפרות החוזרות על עצמן חרף התראות הרשות בכל הקשור לשידור עודף של תוכניות ריאליטי. הדבר מהווה פגיעה בצופים בבית אשר חלק רב מהם פנו לנציב פניות הציבור של הרשות והביעו את מורת רוחם מהשידורים. הרשות אמונה לשמור על תמהיל שידורים מגוון בטלוויזיה ותקפיד על כך\".
בתוך כך, מועצת הרשות השנייה בראשות דר\' אילן אבישר, החליטה ביום חמישי לאשר להנהלת הרשות לחלט את כספי 3 הזכיינים (קשת, רשת וערוץ 10) בגין קנסות שהוטלו עליהם בשל הפרות, ואשר לא שולמו לרשות בסך כ-1.4 מיליון שקלים.
ב\'רשת\' ביקשו לא להגיב. מ\'קשת\' טרם התקבלה תגובה למרות פניה אל הזכיינית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ניתן לסגור את קשת וזכיניותיה לאלתר.
    עין החמור 07/2013/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתם מפסידניות ..תלמדו מהולו.ותראו רמה של סרטים .יש למה להדליק מסך.ומה יש לכם אוכל במטבח.העגבניות מקבלות יותר תמלוגים בשוק פתח תקוה.
    סגור