תקשורת ומדיה

לאחר הדלפת דבריו של בנט ל-NRG: כתב ערוץ 7 זומן לשימוע, והושעה לשבוע

שר הכלכלה קיים בשבוע שעבר שיחת רקע במערכת ערוץ 7. בהמשך פורסמו הדברים ב-NRG ועוררו מבוכה בלשכת בנט. בסוף הוחלט לא לפטר את הכתב
נפתלי בנט (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
7 ימי השעיה - זה העונש שקיבל עיתונאי בערוץ 7, לאחר ששיחת רקע של שר הכלכלה נפתלי בנט במערכת האתר, דלפה ופורסמה ב-NRG. לאייס נודע כי לאחר שימוע שהתקיים לכתב (ששמו שמור במערכת אייס, א\"כ) אצל עורך ערוץ 7 עוזי ברוך, הוחלט לא לפטר את הכתב.
כפי שנחשף בשבוע שעבר באייס , בנט הגיע לקיים ראיון בערוץ 7 לאחר סיור בחירות שקיים בבית אל. מיד לאחר הראיון, קיים השר שיחת רקע עם אנשי המערכת - העורכים והכתבים. השיחה הוגדרה מראש - על רקע התפרקות הממשלה - כ\"שיחת רקע שלא לפרסום\", לכן מה הייתה גדולה ההפתעה כאשר כעבור זמן קצר פרטי השיחה פורסמו באתר NRG על ידי הפרשן הפוליטי שלום ירושלמי.
בין היתר פורסם כי בנט אמר ב\"שיחות סגורות\" שהוא וראש הממשלה כרתו ברית שתחליף את הברית עם לפיד. באותן שיחות אמר בנט כי הברית עם שר האוצר יאיר לפיד הייתה \"טעות חמורה שלא הייתי חוזר עליה היום, ולא אחזור עליה בעתיד\".
לאחר השיחה עם השר בנט, אחד מכתבי המערכת התקשר לירושלמי על מנת לבצע עמו ראיון טלפוני מוקלט בענייני היום הפוליטיים הסוערים גם כך. במהלך השיחה התעניין ירושלמי לגבי ביקורו של בנט בערוץ 7, הכתב ציין כי מדובר בשיחה פרטית וציין כי הדברים לא לציטוט. הדלפת הדברים עורר מבוכה רבה אצל אנשי בנט, שלדברי גורמים - זעמו על ערוץ 7. הדבר הוביל לבדיקת מקור ההדלפה, ובהמשך הכתב זומן לפגישה אצל ברוך, שהסתיימה כאמור בהשעיה.
עורך ערוץ 7 עוזי ברוך סירב להגיב.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יש שתי אפשרויות...
    מיקי מהרדיו המתחרה 12/2014/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש שתי אפשרויות: או שהכתב לא כל כך חכם, או שהוא מאד חכם, ולזה כמובן צריך לצרף נערכה נוספת, בהחלט סבירה - שההדלפה דנן אורגנה בחשאיות (כמובןף כמובן!!) ע"י "סביבתו" של בנט. תחשבו על זה.
    סגור
  • 2.
    דן
    בנט מעדיף את החרדים 12/2014/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממשלה ימנית קיצונית וחרדית...
    סגור
  • 1.
    ,להרוג את השליח, תגובה ימנית טיפוסית
    נפתולים 12/2014/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סליחה, ימנית קיצונית
    סגור