תקשורת ומדיה

2 בכירים חדשים ברשות השנייה: קבלו את הסמנכ"לים עידן אור ופרח רותם

הרשות השנייה ממשיכה לגבש את שורותיה לאחר הליך ההתייעלות והפיטורים שעברה בשנה האחרונה. עם מינויים של סמנכ"ל תוכן וסמנכ"לית מדיניות ומחקר חדשים
אלכסנדר כץ |  1
הרשות השנייה (צילום לוגו)
עידן אור מונה לסמנכ"ל תוכן ברשות השנייה, ואילו פרח רותם תהיה סמנכ"לית מדיניות ומחקר ברשות. מדובר ב-2 תפקידים חדשים שגובשו כחלק מתהליך ההתייעלות והתרעננות הוולונטרי בימים אלו הרשות השנייה.
לאחרונה מונו 2 בכירים נוספים ברשותאופיר רייכמן לראש אגף טלוויזיה ואפרת לאור כראש מחלקת פרסומות. כל המינויים האלה מגיעים על רקע הקיצוץ המשמעותי בתקציב הרשות בשנה האחרונה, והליך ההתייעלות במסגרתו כרבע מכח האדם עזב אותה.
במסגרת ארגונה מחדש של הרשות, תחת סמנכ"ל התוכן יכהנו ראש אגף טלוויזיה וראש אגף רדיו, דבר שיאפשר בחינה רוחבית של נושא התוכן בשידורי הטלוויזיה המסחרית והרדיו האזורי. ואילו, כחלק ממדיניות הרשות להובלה בתחום החדשנות והאסטרטגיה של הנושאים שתחת פיקוחה, מונתה לראשונה סמנכ"לית מדיניות ומחקר.
רותם שתהיה סמנכ"לית מדיניות ומחקר, הייתה בין מייסדי רשת ועבדה במשך למעלה מעשור כמנהלת מחלקת המחקר, סמנכ"לית אסטרטגיה ומחקר וסמנכ"ל העידן החדש. בין היתר רותם הקימה את מחלקת המחקר ברשת עם תחילת שידורי ערוץ 2. בנוסף, הייתה מנהלת האסטרטגיה והמחקר של החברה המרכזית למשקאות.
לרותם תואר ראשון בפסיכולוגיה וספרות אנגלית מאוניברסיטת תל אביב, כמו כן למדה לתואר שני בפסיכולוגיה תעשייתית וחברתית מאוניברסיטת בר אילן ולתואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.
ואילו אור, שמונה לסמנכ"ל התוכן, הוא בעל ניסיון של 20 שנה בתחום התקשורת, בדגש על תחום השידורים. ב-5 השנים האחרונות מכהן אור כמנכ"ל ארגון אק"ט - ארגון העובדים בקולנוע ובטלוויזיה, ומוביל את הארגון בנושאי ממשל ופעילות בינלאומית.
אור הוא סגן נשיא לשכת הארגונים העצמאיים והעסקים הקטנים בישראל ובעבר היה יו"ר הוועד המנהל של ארגון עובדים בקולנוע ובטלוויזיה בישראל. לאור תואר ראשון  במנהל עסקים במסלול מנהלים. אור בעל ניסיון עשיר כצלם קולנוע וטלוויזיה עצמאי וכמרצה ללימודי קולנוע במוסדות להשכלה גבוהה.
מנכ"ל בפועל של הרשות השנייה, ניר שוויקי, מסר כי "מדובר ב-2 מינויים מהותיים להמשך התפתחותה והתחדשותה של הרשות השנייה. האחדת תחום התוכן תחת סמנכ"ל אחד תאפשר מבט כולל על הנעשה בטלוויזיה וברדיו והובלת תהליכי עומק. כך גם, ההשקעה הניכרת במחלקת המחקר והמדיניות ומינוי סמנכ"לית ייעודי לתחום זה הם צעד ראשון בהוצאה לפועל של תפיסה כוללת לפיה הרשות השנייה תהא גורם מוביל בתחום החדשנות והאסטרטגיה, מקור מידע מרכזי על הנעשה בעולם ותדע לנתח בצורה הטובה ביותר את הנעשה בתחומי אחריותה בישראל. אני שמח כי במסגרת תהליך ההתחדשות של הרשות השנייה מצטרפים אלינו 2 סמנכ"לים מוכשרים ורבי ניסיון, כל אחד ואחת בתחומה ומאחל להם הצלחה רבה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרסומת גאונית..! (ל"ת)
    רחל לוי 07/2015/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור