תקשורת ומדיה

שווה בדיקה: עורך הפינה של מנחם הורוביץ ב'תכנית חיסכון' עוזב, טרם מונה מחליף

לאייס נודע כי אלכס סקליאר עוזב את 'חדשות 2' לאחר 3 שנים ברוטו, לטובת ניהול תחום הרשתות החברתיות בלאומי קארד. מדובר בעזיבה שלישית בתכנית בחודשים האחרונים
אלכסנדר כץ |  2
אלכס סקליאר (צילום אייר ענבר)
אחרי 3 שנים בחברת החדשות של ערוץ 2, אלכס סקליאר עוזב לטובת ניהול תחום הרשתות החברתיות בלאומי קארד - כך נודע לאייס. בשנתיים האחרונות שימש סקליאר כעורך הפינה 'שווה בדיקה' של מנחם הורוביץ, שמשודרת בדקות שלפני תחילת המהדורה המרכזית. עד כה טרם מונה לו עורך לפינה, ובחברת החדשות מעריכים כי יתכן שיגויס גורם מחוץ לחברה.
אין זו הפעם הראשונה שסקליאר 'חוצה את הקווים". הוא חזר ל'חדשות 2' לפני שנתיים ממשרד היח"צ של ניסים דואק, שם שימש כיועץ תקשורת במשך שנה. לפני כן היה שנה רכז מערכת ותחקירן בתכנית חיסכון שנה גם כן. עוד לפני כן היה תחקירן ורכז מערכת באורלי וגיא במשך שנה, וכיום הוא משמש כמרצה אורח בתחומי התקשורת.
זוהי העזיבה השלישית ב'תכנית חיסכון' בחודשים האחרונים, לאחר חזרתו של איתם לחובר לערוץ 1, והחלטתה של נועה אורון להמשיך בלימודים מתקדמים בארה"ב.
אלכס סקליאר אישר את הפרטים לאייס, ואמר כי "היה לי כבוד לערוך את הפינה הנהדרת הזאת, שהייתה גם עם לחצים ופניות. צריך להתקדם ולהסתכל קדימה. שוק התקשורת במצב קשה ואני שמח על ההזדמנות שקיבלתי לצמוח ולהתפתח. תודה רבה לכולם, ובעיקר למנחם, אבי וייס ורותם דנון".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מספיק עם השטויות, לכו לעבוד במקצועות רציניים!!! (ל"ת)
    דנה-אחות בבלינסון 08/2015/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    בנאדם מוכשר - הרבה בהצלחה :) (ל"ת)
    חפשן 08/2015/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור