תקשורת ומדיה

שנתיים לאחר הדרמה באתר 'בחדרי חרדים': מני גירא-שוורץ מונה לעורך הראשי

במשך שנתיים פעל האתר ללא עורך ראשי לאחר פיטוריו דוד רוטנברג, שהקים בהמשך את המתחרה 'חרדים 10'. כעת גירא-שוורץ יהיה עורך ראשי, אבל ימשיך לשדר בקול חי
אלכסנדר כץ |  2
בחדרי חרדים (צילום לוגו)
מני גירא-שוורץ מונה לעורך ראשי של בחדרי חרדים. בשנתיים האחרונות הפונקציה הזאת הייתה פנויה, לאחר פיטוריו העורך הראשי דאז דוד רוטנברג, ורעייתו, הכתבת הפוליטית שרי רוט, מה שהוביל להקמת האתר המתחרה חרדים 10.
 
באותה תקופה ניהלו את האתר מבחינת עריכה אבי גרינצוויג ויצחק הורביץ, כאשר החלטות קריטיות התקבלו על ידי המו"ל והמנכ"ל מאיר גל. בתקופה האחרונה ניהל גל מגעים עם גירא-שוורץ, והבוקר (יום ה') סיכמו השניים את הפרטים ביניהם.
בנוסף ל'בחדרי', ימשיך גירא-שוורץ לשמש כפרשן ומגיש תכניות ברדיו קול חי. לגירא-שוורץ ניסיון עשיר בתחום התקשורת החרדית כאשר היה זה שעמד מאחורי קו הנייעס הקול החרדי, והיה ממקימי אתר חרדים.

ב'חדרי חרדים' נחשב לאחד האתרים החרדיים הגדולים, עם כ-1.2 מיליון ביקורים, נכון לחודש יולי האחרון. האתר זכה לפרסום רב עם התפוצצותה של פרשת הסחיטה של אישים על פי החשד על ידי המנכ"ל לשעבר של האתר גיא כהן וסמנכ"ל המכירות לשעבר אורי צור, וההחלטה להעמידם לדין. כשנה לאחר שהפרשה פרצה לעולם, רכש מאיר גל את האתר בכמה מיליוני שקלים

גל מסר היום "מני הוא אחד המובילים המקצועיים והישרים בקרב אנשי המדיה החרדיים, אני בטוח שיחד נפרוץ קדימה בתוכן, חדשנות וחדשות, מבלי לפגוע בעקרונות החשובים לנו כציבור חרדי".

גירא-שוורץ אמר כי הוא "שמח להצטרף לאתר שהמציא את עולם התוכן החרדי ברשת ונותר הבית החרדי האולטימטיבי לציבור החרדי המשתמש באינטרנט. יחד עם הצוות המעולה, של האתר, אפעל לפתח את עולם החדשות החרדי, במקצועיות ובאמינות והכל כבית יוצר חרדי אמיתי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הכל שטויות לא בלאגן ולא כלום !!! (ל"ת)
    גיא כהן 09/2015/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מהלך נבון
    צופה 09/2015/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הבחור עלכיפק!
    סגור