תקשורת ומדיה

מתהדק הקשר בין קול חי לש"ס: ישדר את הדרשה השבועית של הרב הראשי יצחק יוסף

גם הרב עובדיה יוסף ז"ל וגם בנו יצחק שידרו את דרשתם בקול ברמה. בשל קרע לפני כשנה הופסק הקשר עם התחנה ומהשבוע דרשת הרב הראשי תשודר בקול חי

אלכסנדר כץ |  1
הרב יצחק יוסף (צילום הרבנות הראשית)
תחנת קול חי תחל במוצ"ש הקרוב לשדר את הדרשה השבועית של הרב הראשי הספרדי יצחק יוסף - כך נודע לאייס. בכך למעשה מתהדק הקשר בין התחנה לתנועת ש"ס, שהונהגה על ידי אביו של הרב הראשי, הרב עובדיה יוסף ז"ל.
באופן מסורתי העביר רדיו קול ברמה את השיעור השבועי מביתו של המנהיג הרוחני של ש"ס הרב יוסף, ועם פטירתו השיעור הופסק. בהמשך הועבר השיעור של הרב יצחק יוסף עד לתחילתה של מערכת הבחירות האחרונה בסוף השנה שעברה, אז חל קרע עמוק בין תנועת ש"ס לקול ברמה, מה שהוביל להפסקת שידורה של הדרשה השבועית.
הקרע נבע מהריב בין אריה דרעי לאלי ישי שהובילה לפרישתו של האחרון ולהקמתה של תנועה מתחרה בשם יחד שכשלה בבחירות. כך נוצר מצב בו קול ברמה מזוהה כעת עם ישי, ואילו קול חי עם ש"ס ודרעי. בין היתר מסרבים שרי ש"ס, חברי הכנסת שלה, חברי מועצות ערים ופקידים שונים, להתראיין לקול ברמה, ומבדיקת אייס באמצעות יפעת בקרת פרסום עולה כי קול חי מועדפת על פני קול ברמה בכל הנוגע לתקציבי פרסום של המשרד לפיתוח הנגב והגליל, בעוד שמשרד הכלכלה דווקא משקיע יותר בקול ברמה.
השיחות בין קול חי לאנשיו של הרב יצחק יוסף התקיימו בשבועות האחרונים, וכבר בשבוע שעבר היו על סף סיכום, אולם הדבר התעכב, ובתחנה הכחישו את הדברים בפנייה של אייס. כעת סוכמו הפרטים והדרשה הראשונה תשודר בשבת ב-21:00.
מקול חי נמסר: "לאור פניות רבות מצד מאזיננו אשר ביקשו להעביר את השיעור הפופולרי, אנו שמחים להעניק את האפשרות להאזין לדבריו של מרן הראשל"צ הגר"י שליט"א, החל ממוצ"ש הקרוב ומידי שבוע בשעה תשע. ככלי התקשורת המוביל במגזר החרדי, נמשיך לעשות כמיטב יכולתנו להעצים את הקשר בין הרדיו למאזיניו ולספק תכנים הלכתיים לצד אקטואליה ותוכניות נוספות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תודה לרדיו כל חי שעוזר להמשיך במסורת של מרן (ל"ת)
    קול חי עולה 11/2015/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור