תקשורת ומדיה

עוד מינוי בזכיינית 'רשת': רונית גנון-עמית מונתה למשנה למנכ"ל אבי צבי

גנון-עמית הצטרפה לזכיינית לפני כשנה ועסקה בניהול פרויקטים אסטרטגיים וחזונה של 'רשת' לשנים הקרובות. עוד לפני כן עבדה ב- yes ובנטוויז'ן
אלכסנדר כץ | 
רונית גנון-עמית (צילום טל גבעוני)
רונית גנון-עמית מונתה לתפקיד המשנה למנכ"ל רשת. למרות שהתפקיד מוגדר "משנה למנכ"ל", אין מדובר על מחליפה לאילן טוביהו, שהודיע על פרישה לפני כחודשיים לאחר 10 שנים בתפקיד, משום שהגדרות התפקידים שונות. 
גנון-עמית הצטרפה לרשת לפני כשנה ועסקה בניהול פרויקטים אסטרטגיים וחזונה של רשת לשנים הבאות. עד מעברה  לזכיינית, היא שימשה כסמנכ"ל חטיבת הלקוחות של yes שם עמדה מאחורי אסטרטגיית חווית הלקוח של החברה בשנים האחרונות. קודם ל-yes, הייתה גנון-עמית משנה למנכ"ל נטוויז'ן ומוקדם יותר כמנכ"לית של סטארט-אפ בתחום הסלולר.
גנון-עמית בוגרת החוג למתמטיקה באוניברסיטת תל אביב ובעלת תואר שני במנהל עסקים אותו סיימה באוניברסיטת ג'ורג'יה טק שבארה"ב.
לאחרונה מונה דובב גולדשטיין לסמנכ"ל הדיגיטל של רשת, זאת כחלק מהאסטרטגיה של החברה להגדיל את פעילותה בעולמות מדיה נוספים ולנצל את הפוטנציאל בתכנים המובילים בטלוויזיה לטובת בניית עולמות עסקיים נוספים. פונקציה זאת לא הייתה קיימת בזכיינית עד כה.
מנכ"ל רשת אבי צבי מסר כי "רונית היא תוספת משמעותית ליכולות הניהוליות הקיימות ב'רשת'. אין לי ספק שהניסיון הרב שרונית צברה במהלך השנים בתחומי הטלוויזיה והתקשורת יוסיפו נפח משמעותי לתהליכים הן קצרי הטווח והן ארוכי הטווח אליהם 'רשת' מתכוננת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה