תקשורת ומדיה

עוד חברת תוכן בינ"ל מגיעה לישראל: פרימנטל מדיה רכשה 51% מ'אבוט המאירי'

'אבוט המאירי' תשמור על שמה ובעליה איתן אבוט וגיא המאירי ימשיכו לכהן כמנכ"לים של החברה שמפיקה בין היתר את אמזונס, הישרדות, המרוץ למיליון ושטיסל
אלכסנדר כץ | 
פרימנטל מדיה (צילום לוגו)
שנתיים וחצי לאחר שאנדמול ההולנדית רכשה 51% מקופרמן הפקות (ובהמשך רכשה שליש ממניות רשת), עוד ענקית הפקות הולנדית מגיעה לישראל. חברת פרימנטל מדיה חתמה על הסכם לרכישת 51% ממניות חברת ההפקות אבוט המאירי המפיקה בידור, ריאליטי ודרמה. איתן אבוט וגיא המאירי ימשיכו לכהן כמנכ"לים והחברה תמשיך להיקרא בשמה המקורי.
פרימנטל מדיה היא אחת מחברות ההפקה ופיתוח הפורמטים הגדולות בעולם. בין השאר היא מחזיקה בבעלותה את הפורמטים אמריקן איידול, X פקטור ו-America's Got Talent. החברה פעילה ב-29 מדינות, משדרת בכל שנה 350 תכניות ויוצרת למעלה מ-10,000 שעות שידור.
אבוט המאירי בבעלות איתן אבוט וגיא המאירי נוסדה בשנת 2006 עם שותף נוסף – מוטי רייף שפרש לפני מספר שנים. היא מפיקה את הגרסאות המקומיות של X פקטור, הישרדות, המרוץ למיליון, ובעבר הפיקה את היפה והחנון והרווק.  כמו כן, היא הפיקה את אמזזונס עבור קשת שאמורה לעלות בחודשים הקרובים לאוויר, עם סיומה של המתחרה 'הישרדות', בעקבות הסכם שיזמה דווקא הרשות השנייה.
בנוסף לפורמטים קנויים, אבוט המאירי פיתחה והפיקה פורמטים מקוריים כמו זוג מנצח שנמכרה לחו"ל, TLV – עושים את תל אביב ו-IT GIRLS, כמו גם הסדרות שטיסל וסרוגים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה