תקשורת ומדיה

המהלך שיקפיץ את סלקום TV מול HOT ו-yes? תשדר את ערוץ '5 פלוס'

המחסור שמנע מלקוחות לעזוב את HOT ו-yes לטובת סלקום TV היה המחסור בשידורי ספורט. כעת הבעיה אמורה להיפתר עם החוזה עם ערוץ הספורט שישדר גם את הכדורגל הישראלי
אלכסנדר כץ | 
הפועל באר שבע נגד מכבי תל אביב (צילום אסף הופמן, באדיבות אתר ישראל ספורט)
חברת סלקום TV חתמה על עסקה עם חברת RGE, ותשדר את כל ערוצי הספורט של ערוץ הספורט. מדובר על ערוץ 5, ערוץ 5 פלוס, 5 HD LIVE, ערוץ 5 SPORT HD ו-5 GOLD. הערוצים ספורט 5 (שכבר קיים בחבילה של סלקום) ו-5 פלוס ישודרו ללא עלות נוספת, יחד עם ערוץ ONE של אתר ONE, המשודר בפלטפורמת סלקום TV כבר מספר חודשים, ואילו את שאר הערוצים ניתן יהיה לרכוש בתשלום חודשי של 52 שקלים. 
העסקה הזאת בין סלקום TV ל-RGE משמעותית במיוחד, לאחר שעד כה עכב אכילס משמעותי בהצטרפות לקוחות לחברה על חשבון עזיבת HOT ו-yes היה המחסור בשידורי הספורט. כעת ישודרו הערוצים המחזיקים בזכויות השידור של ליגת האלופות, הליגה האיטלקית, ליגת ה-NBA, ליגת הכדורסל הישראלית, וטורנירים רבים.
בקיץ החולף ערוץ הספורט הפסיד את הליגה הספרדית ל-ONE, אולם כפי שפורסם בשבוע שעבר באייס, הוא חתם על עסקה משמעותית עם צ'רלטון (שזכתה בדצמבר האחרון בזכויות לכלל הכדורגל הישראלי) במסגרתה ישדר את המשחק המרכזי של ליגת העל בכדורגל, תקצירי הליגה, גביע המדינה, גביע הטוטו והליגה הלאומית. 
במצב כזה, חלק ניכר מהכדורגל הישראלי ישודר מהקיץ הקרוב בערוץ הספורט, וכעת עסקה כזו עם סלקום TV תחשוף את לקוחות הפלטפורמה הצעירה גם לתכנים אלה, אבל עדיין ללא שידור ערוצי צ'רלטון, החברה שמחזיקה בשידורי הליגה האנגלית, משחקים 2-5 בליגה הישראלית ומגוון שידורים אחרים.
מדוחות סלקום ל-2015 עולה כי עם סיום השנה מספר הלקוחות של שירות הטלוויזיה של החברה עמד על כ-70 אלף בתי אב. מעניין יהיה לראות את הנתון החציוני שיפורסם בעוד כמה חודשים - וכמה עסקה כזו עם RGE תשפיק על גיוס לקוחות חדשים.
ערוצי ערוץ הספורט מצטרפים למגוון גדול של ערוצים שסלקום TV מעבירה - מעבר לערוצי עידן פלוס (ערוצים 1, 2, 10, 33 ו-99), כגון ערוץ 20, ערוץ 9 HD , חינוכית 23, ערוץ 24, , CNN HD, ויוה, נשניונל ג'אוגרפיק, FOX HD, וגם מרותים של סרטים וסדרות ועוד, לצד שירות VOD. 
לדברי ניר שטרן, מנכ"ל סלקום, "נגמרו התירוצים - עכשיו גם ספורטאי הכורסא יכולים להנות ממהפכת הטלויזיה של סלקום. מהיום עוד מאות אלפי בתי אב בישראל יכולים להצטרף למהפכה ולהנות מטלויזיה איכותית בטכנולוגיה מתקדמת, תוכן עשיר ב-VOD, מגוון רחב של ערוצים וגם ערוצי ספורט מבוקשים והכל ב-99 שקלים לחודש".
סמנכ"ל תוכן וטלוויזיה בסלקום, יניב גרינולד, מסר כי "ערוץ הספורט משדר תוכן מצויין, פופולרי ואהוב על הישראליים. הבשורה שלנו היום לאוהדי הספורט בישראל מאפשרת לכל אחד ואחד לצפות בספורט שהוא אוהב, מתי שהוא רוצה וכמה שהוא רוצה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה