תקשורת ומדיה

עוד מינויים בתאגיד השידור: עומר בן רובי מנהל רשת ב' – יובל גנור ינהל את רשת ג'

בן רובי עזב את גל"צ לאחר שנים, גנור היה בעבר מנהל 88FM. עוד מינויים: אלגרה אמדו בן-יצחק תנהל את רק"ע, משה מורד את 88FM ?ולימור גריזים מגן תהיה מנהלת תכניות ב'מורשת'
אלכסנדר כץ |  3
עומר בן רובי (צילום יח"צ)
מועצת תאגיד השידור הציבורי אישרה היום מינויים בכירים נוספים בתאגיד השידור הציבורי, נוסף על מינויה של שלומית ארהם גלוברזון לסמנכ"לית חטיבת החדשות.
כל המינויים הנוכחיים הם בתחום הרדיו, תחת אחריותו של סמנכ"ל הרדיו שמעון אלקבץ. למנהל רשת ב' נבחר עומר בן רובי שהגיע מגל"צ. את דרכו החל ככתב שטחים ועורך בעיתון במחנה. לאחר שחרורו הצטרף לידיעות אחרונות שם שימש ככתב לענייני עבודה ורווחה. בהמשך שימש כראש דסק החדשות ב-ynet וכן ככתב תרבות ומגזין בערוץ 10. ב-15 השנים האחרונות מילא מספר רב של תפקידים בגל"צ וגלגלצ: עורך יומני חדשות ותכניות אקטואליה, רכז כתבים ועורך חדשות ראשי, ראש צוות הפיתוח של מהדורות 'מה שקורה עכשיו', מקים מחלקת השידורים בגל"צ ומנהל לוח השידורים, מנהל הקורסים העיתונאיים של גל"צ להכשרת כתבים וקריינים וסגן מנהלת גלגלצ. במהלך השנים ערך והגיש בן רובי תכניות רבות בתחום החדשות, התרבות והמוזיקה ואף יזם את הפרויקט המוסיקלי ארון השירים היהודי.
יובל גנור עוזב את רשות השידור לטובת תפקיד מנהל רשת ג'. גנור החל את דרכו התקשורתית בשנת 1995 כקריין בקול ישראל, ואחר-כך שימש כתב לענייני משפט, איכות הסביבה ותעופה ברשת ב'. מ-2005 כיהן במספר תפקידים ברשות השידור ובהם עורך ומגיש מבזקי חדשות בערוץ 1 ועורך חדשות בקול ישראל. בין השנים 2008-2011 כיהן כמנהל רדיו 88 FM  ומשנת 2012 ערך מהדורות חדשות בקול ישראל וערך והגיש תכניות ב-88FM ויומני אקטואליה ברשת ב'.
אלגרה אמדו בן-יצחק תהיה מנהלת רדיו רק"ע. לאמדו בן-יצחק ניסיון ארוך שנים בשידור הציבורי. מ-2009 היא משמשת כמנהלת מחלקת השידורים לעולים ולמערב אירופה בקול ישראל בשפות השונות. בין 2002 ל-2009 הייתה מנהלת מחלקת השידורים למערב אירופה בקול ישראל ולפני כן ניהלה את מדורי הספרדית והלאדינו בקול ישראל, ערכה והגישה תכניות אקטואליה, תרבות ומוזיקה במדור הלאדינו.
ד"ר משה מורד יהיה מנהל 88 FM. למורד התמחות בתחום המוזיקה. בשנת 1998 מונה למנכ"ל חברת NMC ובשנת 2001 מונה למנהל שיווק גלובאלי בחברת התקליטים הבינלאומית EMI. במסגרת התפקיד היה אחראי לאיתור רפרטואר בעל פוטנציאל בינ"ל. ב-2011 מונה למנהל 88FM ובשנת 2015 החל לנהל גם את רשת ג'.
לימור גריזים מגן תהיה מנהלת תכניות ברשת מורשת. בשנים האחרונות ערכה את מגזין מוצש של מקור ראשון ולפני כן את מגזין נשים. היא ערכה את המהדורה הדיגיטלית של מקור ראשון וכן שימשה ככתבת מוניציפלית בקבוצת ידיעות תקשורת. בין השנים 2003–2008 ערכה את מגזין השבת של הצופה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ניר מוזס ובנה יורדים מתוכניות רשת ב
    תירזה 06/2017/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוזס מבריקה ומשולחת רסן. כן יש בה ברק , יש את הבלתי צפוי המרענן התוסס והמרתק.. אנחנו הצברים הישראלים אוהבים זאת . פשוט מתמוגגים. . .. אבל אבל .. בסוף מנצחת המילה מ מ ל כ תי ו ת בשל העדרותה הפכו מדי פעם בפעם שולי התוכנית של מוזס צהובים עד שחומים . כידוע בהכנת קרם קרמל לטארט טאטן..חסר למישהו שקצות הקרמל יצהיבו לו מעט מעל המותר גזר הדין ידוע!! הכנת אחד אחר חדש.. . ניחוח של מיליגרם אחד בלבד לא הצלחתי לשאוף ממנה בתוכנית.. וללא המיליגראם הקטנטן הזה התוכנית הופכת לצהובה בראנגאית של החבריה שלא תמיד אני חשה שייכת לה איחד מימנה לא נכח בתוכנית.. ככה החליטה האוןזן הקשובה שלי והיא זו האפרורית שהיתה חסרה ובגדול . ! ! הממלכתי פה הוא הקובע !! ולא קסם אישי הברקה ודעה נחושה
    סגור
  • 2.
    ומי נבחר לנהל את הרשתות אלף וקול המוסיקה? (ל"ת)
    קול ישראל 06/2016/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לימור גריזים מגן
    השועל 06/2016/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תותחית
    סגור