תקשורת ומדיה

לאחר חודשים: שלומית אברהם גלוברזון תנהל את חטיבת החדשות בתאגיד השידור

חודשים לאחר שמונו הסמנכ"לים השונים בתאגיד, מועצת התאגיד אישרה את בחירת ועדת קמא באברהם גלוברזון - שעבדה בעבר ב'קשת', 'חדשות 2' וקול ישראל
אלכסנדר כץ |  5
שלומית אברהם גלוברזון (צילום יח"צ)
שלומית אברהם גלוברזון נבחרה למנהלת חטיבת החדשות של תאגיד השידור הציבוריי. הבחירה באברהם גלוברזון על ידי ועדת האיתור בראשות השופט בדימוס עזרא קמא, ומינויה שאושר לפני זמן קצר על ידי מועצת התאגיד - ערכה תקופה ארוכה, הרבה יותר מפרק הזמן שלקח לבחור בסמנכ"לי הרדיו, הטלוויזיה, הדיגיטל ועוד.
אברהם מילאה תפקידים רבים בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל, ויש לה ניסיון במגזר הציבורי והפרטי. היא הייתה עורכת mako ועוד לפני כן שימשה במגוון תפקידים בכירים בקשת, בהם עורכת ראשית של תכניות הבוקר, אנשים ומה קורה. כמו כן, פיתחה וערכה תכניות, סרטים ופרויקטים נוספים הזכיינית.
עוד קודם לעבודתה בקשת, מילאה אברהם שורה של תפקידי עריכה בחדשות 2, בהם עריכת שש עם ופיתוח אקטואליה ודוקו. כמו כן, הייתה דוברת חברת החדשות. יש לה גם ניסיון במחלקות האקטואליה ברדיו: היא הייתה ממקימי רדיוס ושימשה מפיקה ראשית בתחנה. לפני כן, הפיקה תכניות אקטואליה ויומנים ברשת ב'.
בין המועמדים לתפקיד סמנכ"ל החדשות היו שמעון אלקבץ, שנבחר לבסוף לסמנכ"ל הרדיו; אלעד טנא, שנבחר לסמנכ"ל הדיגיטל; טלי בן עובדיהדני זקןגלית אלטשטיין; ומשה נסטלבאום. גם אילה חסון הגישה מועמדותה – אולם לאחר פרישתה מרשות השידור לטובת ערוץ 10, הסירה מועמדות זאת. 
סוגיה מעניינת שהייתה בתחום האפור היא רשת ב'. על פניו, סמנכ"לית החדשות בתאגיד החדש תנהל את חטיבת החדשות המאוחדת שתכלול את החדשות בערוץ 1, רשת ב' והדיגיטל. ואולם אלקבץ לוטש עיניו לעבר רשת ב' ומעוניין להשאיר אותה תחת סמכויותיו כמנהל הרדיו. בשלב זה לא ברור האם הדבר באמת יצא כך אל הפועל. 
מתאגיד השידור הציבורי נמסר כי "ניסיונה הרב של אברהם בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל הינו ערך מוסף משמעותי לתאגיד, המתכוון להקים חטיבת חדשות אחודה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עוד שמאלנים ועוד שמאלנים...אז מה השינוי הגדול?? (ל"ת)
    יהל 07/2016/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    וואו,ערכה תוכניות בוקר !!!!!!!!! (ל"ת)
    מה זה מתאימה !?!?!?! 06/2016/07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • מישהו פה ממורמר
    תגובה טפשית 06/2016/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שלומית היא בחירה מעולה ואם גם היית קורא את מה שהיא עשתה בעשרים השנים האחרונות לא היית כותב את השטות שכתבת. בקיצור בהצלחה!
    סגור
  • 2.
    מחלקת חדשות
    מבפנים 06/2016/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחודה לטלביזיה ולרדיו תחסל את החדשות ברדיו. כל מדיה והדגשים שלה. זה חיסול הרדיו בהמשך לחיסול השידור הציבורי בידי ארדן השחצן לפיד הקברן והפודלים שלהם
    סגור
  • 1.
    בחירה מעולה (ל"ת)
    אייל 06/2016/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור