תקשורת ומדיה

גלאון ליועמ"ש: "לפמ תחת רגב - הפרה בוטה של מנהל ציבורי"

לדברי גלאון "הסיבה היחידה להעביר את התחום לאחריותה של השרה רגב היא להעתיר עליה עוד כוח פוליטי ותקציבים ולאפשר לה להטיל מרותה על כלי תקשורת שנמצאים בקשרים מסחריים עם הלפ״מ"
משה בנימין | 
זהבה גלאון (צילום BizTv)
יו"ר מרצ, ח"כ זהבה גלאון, לא מחכה הרבה לפני שהיא מנסה לסכל את העברת לפמ לתחום אחריותה של שרת התרבות והספורט מירי רגב. גלאון פנתה ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בבקשה שיפסול את העברת הפעילות של לשכת הפרסום הממשלתית, בהיקף של 300 מיליון שקלים למשרד התרבות והספורט, לאור מה שמוגדר על ידה כשיקולים לא מקצועיים שעומדים בבסיס המהלך.
בפנייתה ליועץ המשפטי לממשלה כתבה גלאון: "על השר הממונה על פעילות הלפ״מ יהיה לאייש בקרוב את תפקיד המנכ״ל, וכך רגב תזכה לא רק בשליטה מלאה בצינור כספים של 300 מיליון שקל המועברים לכלי תקשורת, אלא גם תזכה למנות את הגורם הבכיר בלפ"מ".
לדברי גלאון "ברור לכל בר דעת שאין שום קשר בין משרד התרבות והספורט לפעילות הלפ״מ, כך שהסיבה היחידה להעביר את התחום לאחריותה של השרה רגב היא להעתיר עליה עוד כוח פוליטי ותקציבים ולאפשר לה להטיל מרותה על כלי תקשורת שנמצאים בקשרים מסחריים עם הלפ״מ, וזאת בניגוד לכל שיקול מקצועי ותוך הפרה בוטה של כללי מנהל ציבורי תקין".
כזכור, הבוקר (יום א) החליטה הממשלה להעביר את לשכת הפרסום הממשלתית מתחום אחריותו של ראש הממשלה, תחת משרד התקשורת ולשכתו, לידי משרד התרבות והספורט שבראשו עומדת השרה רגב. כסא המנכ"ל, אליו גם התייחסה גלאון, פנוי בימים אלו לאחר פרישתו של גדי מרגלית המנכ"ל הקודם וכעם משימת איוש המשבצת תופקד בידיה של רגב. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה