תקשורת ומדיה

ערוץ 1 מחזיר את 'שום, פלפל ושמן זית' לסיבוב פרידה

אחרי שעזב את ערוץ 1, הפך השף חיים כהן לכוכב פריים-טיים בקשת. אחרי שגם נחשפה הסיבה להורדת התכנית מהאוויר בערוץ 1, הוא חוזר לסיבוב פרידה לקראת סגירת הרשות
אלכסנדר כץ |  4
חיים כהן (צילום רפי דלויה)
אחר שעזב את ערוץ 1 והפך לכוכב פריים-טיים בזכיינית קשת בערוץ 2, חוזר השף חיים כהן חוזר עם 10 פרקים חדשים של תכנית הבישול המיתולוגית, שתיקרא 'בחזרה אל שום, פלפל ושמן זית' ותעלה לאוויר ב-4 בנובמבר בשעה 19:30.
התכנית 'שום, פלפל ושמן זית' זכתה לפופולאריות רבה עם עלייתה לאוויר ב-1999, ועד היום משודרים שידורים חוזרים שלה. ב-2010 החל להגיש תכניות בקשת, ורק בדיעבד התברר - עם פרסום תחקיר המקור בחודש יוני השנה על התנהלות רשות השידור, כי עזיבתו את ערוץ 1 קשורה לכך שנדרש להעביר את ההפקה דרך שירותיו של יעקב מנדל, יו"ר אמ"י ומי שהיה בעל מהלכים רבים ברשות וחברם של בכיריה, שחלקם הודח לפני כשנתיים. 
במסגרת חזרתו, עורך כהן מסע דילוגים נוסטלגי, מארח אורחים מהעונות הקודמות ומבשל איתם מתכונים חדשים ומחודשים. לאורך הסדרה, יצפה כהן עם אורחיו בקטעי ארכיון מאז וידבר על חלוף הזמן, על פרספקטיבות, על חכמת חיים דרך האוכל שעשו מאז ועד היום ברמה האישית והמקצועית.
בין אורחיו של כהן בעונה החדשה יהיו קרין גורן, שאת הופעתה הטלוויזיונית הראשונה ערכה אצל כהן בתכנית. עוד יתארחו אבי קושניר, אורלי לוי-אבקסיס, נורמן עיסא, יאיר ניצני, פבלו רוזנברג, הילה אלפרט, איציק כהן ורן שמואלי. כמו כן, בתכנית יוזכרו גיבורי אוכל שהתארחו בעבר והלכו לעולמם, כגון חברו הטוב של כהן הד"ר אלי לנדאו, והשף שאול אברון.
חזרה של התכנית היא חלק מלוח שידורים נוסטלגי של ערוץ 1 לקראת פירוקה וסגירתה של רשות השידור. במסגרת לוח שידורים זה, יוחזרו תכניות עבר רבות שכיכבו על המסך, גם בעידן החד-ערוצי, כגון סיבה למסיבה ועוד. 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אתר האינטרנט של התכנית
    ענת ג. 08/2017/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במשך שנים אני עקבתי באדיקות אחרי שום פלפל, למדתי ממנה רבות ובישלתי בזכותה. השתמשתי גם באתר של התכנית עם כל המתכונים. כעת אני לא מוצאת את אתר המתכונים של שום פלפל. האם הסירו אותו או שהגישה היא מלינק אחר? אשמח לתשובה. מתגעגעת למתכונים המדהימים.
    סגור
  • 3.
    ערוץ 1 וקול ישראל
    מבפנים 10/2016/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שידרו ומשדרים תוכניות שהתאגיד לא יגיע אליהן לעולם. ארדן השחצן ולפיד הקברן חיסלו את השידור הציבורי בשליחות נתניהו ובשיתוף ניסנקורן ויותר לא יהיה דבר דומה.
    סגור
  • 2.
    האם הוא יארח גם את יענקלה מנדל?
    תמים 10/2016/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה עם יוני וזליג החברים של... ובראל שהוא האבות המייסדים... אם כן, איזה אוכל הוא יגיש? וביאזיה תיבול?
    סגור
  • 1.
    חשוב... כנראה שלא הבנתם !
    ירון 10/2016/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שלא הבנתם מה שהולך להסגר זה " תאגיד השידור " זה שמבשל לנו יום יום סרטונים מטופשים בפייסבוק שמתאימים למתנ"ס רמת אביב ג' ולא לשידור ציבורי.
    סגור