תקשורת ומדיה

אבירם אלעד מונה לעורך וואלה; אבי אלקלעי יתרכז ב-TV

אלעד, שעזב את וואלה לפני כשנתיים, חוזר לאבן גבירול. מ"מ העורך הראשי אלקלעי יתמקד בוואלה TV, ואילו מיכל קליין תשמש כמשנה לעורך הראשי
אלכסנדר כץ |  6
אבירם אלעד (צילום יח"צ)
אבירם אלעד חוזר לוואלה וימונה לעורך הראשי. אלעד יחליף בתפקיד את אבי אלקלעי, ששימש כממלא מקום העורך הראשי בשנתיים האחרונות, ויתרכז בתפקיד אשר לשמו הובא לוואלה - עורך וואלה TV, כפי שפורסם לראשונה באייס. 
בעבר היה אלעד ראש מערכת החדשות של וואלה במשך 3 שנים, ועזב לפני ב-2014 לטובת תפקיד מנכ"ל חברת ההזנק SLANT -  סטארט אפ ישראלי בתחום העיתונות אשר פעל בארה"ב. כעת אלעד (38) חוזר לוואלה וייכנס לתפקידו בחודש נובמבר. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על המשך חיזוק מערכת החדשות של וואלה.
מיכל קליין, שמשמשת כראש מערכת החדשות בוואלה, תקודם במקביל לתפקיד המשנה לעורך הראשי.
אבי אלקלעי, שהיה מ"מ העורך הראשי לאחר עזיבתו של ינון מגל לפוליטיקה, ינהל את מערך האולפנים ויגבש פורמטים חדשים לקראת הגעתו של יעקב אילון כמגיש ראשי וראש מערכת שידורי החדשות של האולפן.
 
מנכ"ל וואלה אילן ישועה מסר: "אני שמח על החלטתו של אבירם לחזור לוואלה, אבירם הוא עיתונאי ועורך מקצועי ומוערך בעל ניסיון עשיר והצטרפותו היא חלק ממהלך כולל להבטחת המשך המובילות של וואלה בתחום החדשות".
 
אבירם אלעד מסר: "גאה ושמח לחזור אל אתר התוכן הנצפה בישראל ובטוח שיחד עם הכוחות החדשים שהצטרפו לאחרונה, וואלה תמשיך בתנופת הצמיחה והתבססות כאתר החדשות המוביל בישראל".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    חתיך. זוכר אותו מ"הארץ" כסגן של זילברברג (ל"ת)
    דסקאי 10/2016/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    וואלה אתר כושל
    עדכון 10/2016/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שהבין שהוא כושל וגרוע והחזיר את אבירם לתקן נזקים שהיו במערכת. זה הסיפור. זה האתר השלישי בישראל וממש לא הגדול. מזמן לא הגדול. סתם אתר עם מחזור ידיעות
    סגור
  • 4.
    אתר התוכן הנצפה בישראל...? קצת התבלבל. אתה בוואלה לא ווינט (ל"ת)
    רבקה 10/2016/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    עיתונאי?? בעל ניסיון עשיר??
    אוי ואבוי 10/2016/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא יאומן מה יחסי ציבור טובים וקשרים נכונים יכולים לעשות. אם הוא עיתונאי, אני דונלד טראמפ. ומהניסיון שלו אפשר מקסימום לערוך תכנית אחר הצהריים או אתר חדשות מקומי.
    סגור
  • 2.
    הרבה תנאים הציב יעקב אילון, אה? (ל"ת)
    שלא יעזוב אחרי יום 10/2016/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    אתר החדשות המוביל בישראל? חחח
    יוני 10/2016/25
    הגב לתגובה זו
    3 3
    נו באמת... כולנו יודעים מה עמוד הבית של רוב הישראלים, ואיזו אפליקציה פתחנו בצוק איתן כשהיתה אזעקה... אבל נחמד שהם מפתחים את עניין הטלויזיה, זה בהחלט יהיה מעניין, ואולי יתן פייט ראוי לאולפן המביך של טמקא.
    סגור