תקשורת ומדיה

אחרי 9 שנים: עזרי עמרם עוזב את חברת החדשות של ערוץ 2

עמרם חותם 9 שנים בחדשות 2, ככתב חדשות 2 online שהעביר כתבות גם למהדורות. כעת הוא עוזב לטובת המשך לימודי הדוקטורט
 
אלכסנדר כץ |  2
עזרי עמרם (צילום יח"צ)
עזרי עמרם עוזב את חברת החדשות של ערוץ 2 - כך נודע לאייס. בכך הוא יחתום 9 שנים בחברה, בהם עבד בעיקר עבור חטיבת הדיגיטל של חדשות 2 אבל גם עבור המהדורה המרכזית. לאחרונה הותקף במהלך עבודתו על ידי קרוב משפחה של שירי סובול, החשודה יחד עם בן זוגה ברצח אחותה התאומה הילי.
עמרם, בוגר בית הספר לעיתונות 'כותרת', עבד בתחילת דרכו בערוץ 10 בתכנית של רפי רשף וכתב מגזינים עבור המקומון ידיעות תל אביב. ב'חדשות 2' התחיל כתחקירן בתכנית 'שש עם עודד בן עמי' ועבר לאחר מכן לתפקיד כתב חדשות 2 online. 
בשנות עבודתו ככתב פרסם סיפורים בולטים במהדורה המרכזית ובשלל תכניות החברה, בהם חשיפת מחדלי קריסת מחלף דרור, תביעת המיליונים של מנהל הבר נוער, חשיפת תיעוד התקיפה של שרה נתניהו בקניון בפתח תקווה וכן ראיונות בלעדיים עם הצעירה שרקדה על הבר באלנבי 40 ועם יאיר נווה שהיה מפקד פיקוד המרכז בתקופתה של ענת קם.
במכתב ששלח לחברי מערכת חדשות 2 והגיע לידי אייס, כתב עמרם: "אחרי כמעט 9 שנים אני נפרד מחברת החדשות. אחרי אלפי ידיעות, אינספור שידורים, עשרות קילוגרמים של לייביו על הגב ושק מלא בחוויות אני יכול להגיד בבטחה שזה המקום הנכון ביותר לעשות בו חדשות - ספינה איתנה במים סוערים. קצרה היריעה כדי להודות לכל האנשים הנפלאים שעושים את חברת החדשות, החל מאנשי הגרפיקה והכתבים, דרך התחקירנים והעורכים ועד למפיקים וההנהלה ולטוני ולכל השאר - תודה לכם על הכל".
עמרם הוסיף עוד כי "פינה חמה בלב תישאר תמיד לדסק האינטרנט - מקום שהיה לי לבית וחברים שהיו לי למשפחה - אתם עושים עבודה פנטסטית, אתם העתיד של חברת החדשות ואל תתנו לאף אחד לומר לכם אחרת. אני יוצא כדי להתמקד במחקר אנתרופולוגי על אוכל וזהות בכפרים ערביים בישראל, מסע שהתחלתי לפני 3 שנים ואני נחוש לסיימו כדי להתקדם בעבודת הדוקטורט". 
עזרי עמרם אישר את הפרטים לאייס.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עזרי המלך
    Yaniv 11/2016/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    :-)
    סגור
  • 1.
    אוהבים אותך עזרי! (ל"ת)
    מגיע לך לנוח קצת 11/2016/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור