תקשורת ומדיה

מערוץ 9 לרדיו רק"ע: אנה רייבה-ברסקי מצטרפת לתאגיד

התאגיד ממשיך להתחזק, למרות הדחיה בהשקתו, ומגייס את הפרשנית הפוליטית, שתמשיך לעבוד גם בערוץ 9. גם הקומיקאי איליה אקסלרוד מצטרף לטובת תכנית בוקר ברק"ע
אלכסנדר כץ |  1
אנה רייבה-ברסקי (צילום יח"צ)
למרות העיכוב בהקמתו, בתאגיד השידור הציבורי כאן ממשיכים הגיוסים. לאייס נודע כי העיתונאית והפרשנית הפוליטית אנה רייבה-ברסקי והקומיקאי איליה אקסלרוד מצטרפים לצוות המגישים הקבוע של רדיו רק"ע.
אנה רייבה-ברסקי עתידה להגיש יחד עם העיתונאי יבגני סובה תכנית אקטואליה בשפה הרוסית. רייבה-ברסקי משמשת ככתבת הפרלמנטרית והפרשנית הפוליטית של ערוץ 9, וקודם לכן הגישה בערוץ 9 ובערוצים נוספים תכניות אקטואליה שונות. היא תמשיך לעבוד בערוץ 9 במקביל לעבודתה ברדיו רק"ע.
איליה אקסלרוד הוא קומיקאי, מנחה, תסריטאי ובעל חברת הפקות תוכן ואירועים. הוא עתיד להגיש תכנית בוקר בשפה הרוסית יחד עם העיתונאית נועה לביא.
מנהל התוכן ברדיו של כאן לי-אור אברבך מסר: "אנה ואיליה הם כוחות בולטים ועתירי כישרון שמצטרפים לתחנת רק"ע המתחדשת ואנחנו מתרגשים לקראת בואם. במסגרת העשרת וחידוש התוכן בתחנות קול ישראל השונות, נעשים מאמצים רבים גם לשמור על הרלוונטיות וההתחדשות של השידורים בשפה הרוסית, מתוך מחויבות עמוקה לציבור הישראלי רב הגוונים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אנה רייבה
    יגאל 11/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישרמוט..ה רוסיה זונ..ה מבטן ולידה .היצוא הכי גדול של רוסיה אלו הזונו..ת .אתם נולדים עם תעודת שרמוט..ה כי אתם דור ההמשך ..זונ..ה
    סגור