תקשורת ומדיה

שוק הפרסום נערך: הגרסה הרוסית של ynet עלתה לאוויר

כחלק מהמהלך להפסקת הדפסתו של מותג הפרינט הוותיק וסטי, הוחלט בידיעות על הקמת אתר חדשות ברוסית שייקרא גם הוא וסטי. המערכת מתבסס על אנשי העיתון 
אלכסנדר כץ | 
ynet הרוסי - ושמו בישראל 'וסטי' (צילום מסך)
הגרסה הרוסית של ynet עלתה הבוקר (יום א') לאוויר, לאחר מספר חודשי עבודה. הערכות גרסו בתחילה כי שמו של האתר החדש יהיה ynet ברוסית, אולם לבסוף בקבוצת ידיעות בחרו בשם וסטי, על שמו של מותג הפרינט החזק למגזר הרוסי.
על המהלך פורסם באייס לפני קצת יותר מחודשיים, במסגרתו קבוצת ידיעות אחרונות החליטה להקים אתר חדשות בשפה הרוסית, ובמקביל להפסיק להדפיס את המהדורה היומית של וסטי. כחלק מהמהלך, חלק מאנשי מערכת וסטי עברו לכתוב באתר החדש.
האתר החדש מבוסס על הגריד של ynet, כולל כתבה ראשית בולטת עם תמונה גדולה, סקרול חדשות בצמוד, סטריפים של כתבות משנה בצבעים אדום וכחול, בדומה לאתר האם ynet, ועוד אלמנטים גרפיים דומים ואף זהים. 
עד כה הזרוע הרוסית של 'ידיעות' לא הפעילה אתר אינטרנט תוכני, אלא אתר מכירתי, אבל התכנית הנוכחית היא להגדיל את הנוכחות האינטרנט של הקבוצה בשפה הרוסית. בענף הפרסום המגזרי מעריכים כי מהלך כזה עשוי להשפיע דרמטית על שוק הפרסום, עם פתיחת זירה נישתית חזקה עבור מפרסמים רבים, בנוסף לערוץ 9.
תגיות YNET | וסטי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה