תקשורת ומדיה

לא לדאוגוסט: המבקר ניקה את רמי יהושע מכל חשד

על פי הדו"ח לא נמצאו חריגות בהתנהלות משרד התרבות והספורט ושרת התרבות ח"כ מירי רגב וכן לא הייתה כל היכרות מוקדמת בין השרה לפרסומאי רמי יהושע
משה בנימין |  2
רמי יהושע (צילום יח"צ)
יותר משנה לאחר פרשת 'לא לדאוגוסט' שבה נטען בחדשות 10 על ידי הכתב ספי עובדיה כי בין הפרסומאי רמי יהושע והשרה מירי רגב היתה היכרות מוקדמת ועל כן העבירה אליו כספים לקמפיין - מבקר המדינה "מזכה" ומנקה את יהושע ורגב מכל חשד לחריגה.
אתמול (יום ג') פרסמה השרה מירי רגב פוסט פייסבוק בנושא ובו כתבה: דו"ח מבקר המדינה קובע כי בניגוד לפרסומי ערוץ 10: לא נמצאו חריגות בהתנהלות משרד התרבות והספורט ושרת התרבות ח"כ מירי רגב בפרויקט 'לא לדאוגוסט'; לא היתה כל היכרות מוקדמת בין השרה לפרסומאי של הפרויקט רמי יהושע; לא נמצאו עדויות למינויים פוליטיים של השרה; לא היתה חריגה במספר עובדי הלשכה ובכמות השעות הנוספות".
עוד כותבת רגב: "אמת סופה להתגלות - ממצאי המבקר עולה חד משמעית שערוץ 10 הטעה את הציבור, הוציא דיבתי ועשה עוול לעשרות עובדי משרדי. האמור בדו"ח מוכיח את צדקתי אך עם זאת, מאבקי בערוץ 10 לא תם". בדו"ח עצמו נכתב: "במסמכים שעמדו לרשות משרד מבקר המדינה לא נמצאו עדויות לכך שהשרה ביצעה מינויים פוליטיים. כמו כן, לא נמצאה כל ראיה להיכרות מוקדמת בין השרה לבין בעלי משרד הפרסום שנבחר לקידום הפרויקט "לא לדאוגוסט".
 
כזכור, בעקבות טענות ערוץ 10, אותן הכחישו רגב ויהושע מיום פרסום הכתבה בנושא, תבע יהושע את חברת חדשות 10 על סך 2 מיליון שקל בגין פרסום לשון הרע, שקר מפגיע ורשלנות לכאורה. יהושע אמר אז על התביעה, כי "לא בלב קל ולא בכל יום מגיש משרד פרסום תביעת דיבה נגד כלי תקשורת מוביל בישראל. זהו אכן מהלך חריג והוא נעשה רק כצעד אחרון לאחר שכל הניסיונות מול ערוץ 10, להביא בפני הצופים את האמת ולבטל את הדיבה החמורה שלא דרך בית המשפט- העלו חרס".
מאוחר יותר הגיע יהושע לפשרה עם ערוץ 10 שבמסגרתה הבהיר הערוץ כי בין יהושע לשרה מירי רגב לא הייתה היכרות מוקדמת, בתמורה למשיכת התביעה. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רמי יהושע נקי כמו גור כלבים
    יודע דבר 05/2017/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן, הא?
    סגור
  • 1.
    לאן היא מסתכלת בסרט? חמודה, המצלמה מימינך (ל"ת)
    איזו אישה טיפשה 05/2017/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור