תקשורת ומדיה

הבקשה של מרצ נדחתה: אין צו ביניים נגד שידור שפטל ב-103

התכנית של עו"ד יורם שפטל תמשיך להיות משודרת ברדיו, אולם על התחנה והרשות השנייה להגיב לטענות מרצ בעתירה - בעקבות דבריו של שפטל על הרמטכ"ל
אלכסנדר כץ |  1
יורם שפטל ברדיו 103FM (צילום באדיבות רדיו 103FM)
העתירה של מרצ שהוגשה אתמול (יום ג'), נידונה כבר היום ולפחות מבחינה אחת, במפלגה לא יכולים להיות מרוצים. בג"צ דחה את הבקשה לצו ביניים נגד שידור התכנית של עו"ד יורם שפטל ברדיו 103FM, ואולם השופטים קבעו כי על התחנה, הרשות השנייה ושפטל עצמו להשיב לעתירה עד 1 בספטמבר.
העתירה הוגשה בעקבות דבריו של שפטל בתכניתו ביום חמישי האחרון על הרמטכ"ל גדי איזנקוט - כי הוא "לא משדר חיילוּת בשל משמניו" וכי "הרמטכ"ל עלוב הנפש נראה כמו פקידון שמן בעירייה". את הדברים אמר 3 ימים לפני הכרעת הדין בערעור שהגיש בשמו של אלאור אזריה, כפרקליטו. 
שלשום, במסגרת הסדר בין מנכ"ל 103FM אור צלקובניק ליו"ר הרשות השנייה אוה מדז'יבוז', הקליט שפטל התנצלות ששודרה בתכניתם של בן כספית ואריה אלדר. בדברי ההתנצלות שנאמרו לאחר תלונות רבות שהגיעו לרשות השנייה, אמר שפטל: "ביום חמישי האחרון כיניתי במהלך השידור את הרמטכ"ל 'עלוב נפש' וזאת בלהט השיחה עם אחד המאזינים. אני מבקש להבהיר את הדברים: אני חוזר בי מהכינוי 'עלוב נפש'. כוונתי הייתה לבקר את הרמטכ"ל באופן חריף על התנהלותו סביב אירועי הר הבית. כמו כן אינני מוצא לנכון להשתמש בדימוי גוף כביקורת ועם הנפגעים הסליחה. היום ח' באב ואין מועד מתאים יותר לומר דברים אלה".
בעתירה שהוגשה על ידי עו"ד ערן לב, אומרים במרצ כי "טוב עשתה הרשות השנייה שדרשה משפטל להתנצל על דבריו הבוטים והמעליבים נגד הרמטכ"ל איזנקוט", אך מוסיפים כי "חבל שלא דרשה זאת ממנו גם אחרי דברי ההסתה החמורים שלו כנגד חברי הכנסת של מרצ, כפי שבג"צ אף הנחה את הרשות לעשות בעקבות העתירה הראשונה של מרצ".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שפטל
    משה 08/2017/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין לשמאל גבולות,בשם חופש הביטוי מפלגת מרץ העלובה מנסה לסתום את הפה לנציג תקשורת אמיתי שמייצג מעל 50 אחוז מהציבור,מרץ העלובה התמודדו עם האמת
    סגור