תקשורת ומדיה

היי גיא, בונסרה: 11.1% נאים להשקה של גיא פינס בקשת

מדובר על נתון הגובה ב-45% מהממוצע שהתכנית השיגה השנה בערוץ 10. 19.1% לפרק חד-פעמי של 'אמא מחליפה VIP', נתון נהדר לדוקו-ריאליטי 'טיול אחרי צבא' בכאן 11
אלכסנדר כץ | 
ערב טוב עם גיא פינס (צילום גיא כושי ויריב פיין)
ההשקה של ערב טוב עם גיא פינס בבית החדש שלה - קשת, הניבה 11.1% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר על נתון הגבוה ב-45% מממוצע התכנית בערוץ 10 לשנת 2017 (7.5% בתכנית ששודרה על כמעט על פני שעה שלמה) ונתון הגבוה ב-15% מממוצע הרצועה בערוץ 2. בהמשך קיבלה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) 11.7%. מנגד קיבלה 'הכל כלול בשבע' (ערוץ 10) 5.3% בלבד ו'שבע אקטואלי' (כאן 11) עם 2.9%. 
במרכז הפריים טיים שידרה אמש קשת פרק חד-פעמי של אמא מחליפה vip שהניב 19.1%. זוג מנצח VIP (ערוץ 10) ירד ל-9%, והפרק השני בדוקו-ריאליטי טיול אחרי צבא (כאן 11) רשם 6.6%, הנתון הכי גבוה לתכנית בתאגיד שאינה חדשות או משדר ספורט.
'רוקדים על החיים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 11.9%, הסדרה חברות (ערוץ 10) ניפקה 11.1%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) רשמה 7.3%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-7%, ופרק סיום העונה של עד כאן (כאן 11) ניפק 2.9%. 
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 16.1% מול 9.4% ל'חדשות 10' ו-5.3% ל'חדשות הערב' (כאן 11). 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה