תקשורת ומדיה

פייסבוק לא תעזור ללרר וערוץ עשר: עמוד הצינור לא יוכפל

פייסבוק ישראל הודיעה כי לא תוכל לעשות זאת ויתרה מכך אף הודיעה כי ההחלטה שקיבלה בעניין "האח הגדול" עליה התבססו עשר ולרר הייתה מוטעית ותתוקן אף היא
משה בנימין |  2
הצינור גיא לרר (צילום צילום מסך, ערוץ 10)
חברת פייסבוק ישראל שעד עתה צפתה מהצד ב"משפט שלמה" שמתרחש בין ערוץ עשר וגיא לרר הודיעה אתמול (יום א') כי לא תשתף פעולה בניסיון הפשרה שבין הצדדים ולא תשכפל את עמוד הפייסבוק של הצינור כפי שעשתה בעבר עם עמוד "האח הגדול".
בשונה ממשפט שלמה המקורי בו הוצע לחצות את תינוק המריבה, שני הצדדים, ערוץ עשר וגיא לרר ניסו למצוא את הדרך החוצה מהפלונטר באמצעות הכפלת העמוד והפעלתו תחת 2 כתובות שונות. מנגד, כאמור, פייסבוק ישראל הודיעה כי לא תוכל לעשות זאת ויתרה מכך אף הודיעה כי ההחלטה שקיבלה בעניין "האח הגדול" עליה התבססו עשר ולרר הייתה מוטעית ותתוקן אף היא.
מהחברה נמסר: "מדיניות פייסבוק לגבי עמודים כוללת הנחיות ברורות כיצד לנהל עמודים רשמיים של מותגים, גופים וכיו"ב. בסופו של דבר, המשתמשים בפייסבוק הם אלו שמחליטים אחרי אלו עמודים הם יעקבו. באשר לעמוד 'האח הגדול', עשינו טעות תפעולית מצערת בעת שעבדנו על העתקת העמוד".    
המקרה של 'הצינור' שבו חברים למעלה ממיליון אנשים בעמוד הפייסבוק, נידון בפני שופטת בית הדין לעבודה מיכל נעים דיבנר שמודה אף היא כי מדובר בתיק מורכב. טענתו המרכזית של לרר היא כי עמוד הפייסבוק של הצינור הוקם, נוהל ותופעל לאורך השנים על ידיו באופן בלעדי וללא כל התערבות או סמכות כלשהי של ערוץ עשר.
מנגד טוענים בערוץ כי עמוד הפייסבוק של התכנית הוא חלק מהתכנית עצמה וקשור אליו בקשר הדוק, ועל כן לרר צריך להעביר לידיו כל דבר שהושג באמצעות ותוך שידור התכנית לרבות העמוד. לטענת הערוץ, העמוד הוא חלק בלתי נפרד מהערוץ וקריטי להמשך פעילותו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי כל אלה??? (ל"ת)
    שמעון 10/2017/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בחשבון מהיר
    מבין 10/2017/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בואו נראה... חצי מיליון על האח הגדול ועוד מיליון בצינור... נראה לי שלרר והצוות הלוחמני מסביבו חייב ל"רשת" מיליון וחצי עוקבים בפייסבוק...
    סגור