תקשורת ומדיה

עוד עזיבה בגלובס: מנהל ה-TV לירן כגן פורש מתפקידו

לפני 7 שנים הגיע כגן מערוץ הספורט והיה אחראי בין היתר להקמת האולפן שהפך את ערוץ הוידאו לפופולארי. על רקע גל העזיבות עם השינויים בבעלות, גם כגן עוזב
אלכסנדר כץ |  2
לירן כגן (צילום יח"צ)
לירן כגן, מנהל גלובס TV, הודיע השבוע על רצונו לפרוש מתפקידו לאחר 7 שנים. הבקשה של כגן הגיעה על רקע גל העזיבות שחווה היומון הכלכלי בחודשים האחרונים - בעקבות השינוי בבעלות על העיתון - במסגרתו עזבו את העיתון שורה של בכירים, בהם המשנה למנכ"ל מוטי בר זיו, סמנכ"ל הדיגיטל גדעון אוזן, מנהל הפיתוח העסקי אלדר גלעד, עורך האתר דורון אביגד, ועוד. הצדדים סיכמו כי כגן ימשיך למלא את תפקידו עד לסוף השנה הנוכחית.
כגן (38) הצטרף לגלובס ב-2010 מערוץ הספורט, שם מילא שורה של תפקידים בתחום התוכן והפיתוח העסקי, והיה אחראי להקמת וניהול מערך הוידאו בכל הפלטפורומות הדיגיטליות של גלובס. 
בין השאר ניהל כגן יוזמות של פיתוח עסקי ושותפויות אסטרטגיות בתחום הוידאו, והיה אחראי להקמת אולפן טלוויזיה חדיש. תחת ניהולו הפך גלובס TV לערוץ וידאו כלכלי פופולארי תוך פיתוח מקורות הכנסה חדשים שהובילו לצמיחה וגידול בהיקפי הפעילות העסקית של גלובס בתחום.
לירן כגן מסר: "זוהי החלטה לא פשוטה עבורי. אני עוזב מקום שיקר לליבי, אשר איפשר לי לפרוח מקצועית ואישית, אך אני עושה זאת בלב שלם ובידיעה שזהו הרגע הנכון עבורי להמשיך הלאה ליעדים ואתגרים חדשים". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שיעבור למעריב. מוטי אוסף אותם (ל"ת)
    בוגי 10/2017/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    כשסיגלר בשטח כולם רצים לפתח.. (ל"ת)
    רני 10/2017/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור