תקשורת ומדיה

הג'וב החדש של נוי אלוש: מנהל התוכן המוזיקלי של לייב ניישן

אלוש, שהפיק לא מעט סרטוני מאש-אפ מוזיקליים, עורך ומגיש תכנית שבועית בגלגלצ וייעץ לבלוסטון, יהיה אחראי על התוכן המוזיקלי בהופעות מקומיות ומסחריות
אלכסנדר כץ | 
נוי אלוש (צילום דניאל זקונט)
נוי אלוש מונה למנהל התוכן המוזיקלי של חברת Live Nation ישראל מקבוצת בלוסטון. ב-3 השנים האחרונות ייעץ אלוש לקבוצת בלוסטון בתחום ההופעות הבינ"ל כיועץ חיצוני ומעתה יהיה אחראי על התוכן המוזיקלי גם בגזרת ההופעות המקומיות והמסחריות של לייב ניישן ישראל.
אלוש, בעל וותק רב בתעשיית המוזיקה המקומית, הוא עיתונאי ומבקר מוזיקה. הוא עורך ומגיש תכנית פופ שבועית מצליחה בגלגלצ ואחראי להפקות מוזיקליות רבות שזכו להצלחה בארץ ובעולם.

את פרסומו קנה בסדרת סרטוני מאש אפ מוזיקליים, בהם סרטון קדאפי שזכה לפרסום עולמי.  
 
קבוצת בלוסטון, בבעלותם של גיא בסר ושי מור יוסף, נוסדה בשנת 2005 ונמנית בין חברות ההפקה המובילות בישראל ואחראית להבאתם של אמנים בינ"ל כמו ארוסמית', הבקסטריט בויז, בריטני ספירס, גאנז אנד רוזס, אנריקה איגלאסיאס ועוד. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה