תקשורת ומדיה

i24news מגייס כ-15 עובדים לאולפנים בארה"ב

עם הגידול בנפח השידורים מהאולפנים בארה"ב, מגייס ערוץ החדשות הבינ"ל הישראלי עובדים לאולפנים בניו יורק ול"א. הערכה כי מספר עובדים באולפנים בארץ יפוטרו

אלכסנדר כץ | 
i24news. דייויד שוסטר ומישל מקורי (צילום יח"צ)
ערוץ החדשות הבינ"ל i24news מעבה את מערך השידורים וההפקה שלו בארה"ב. לאייס נודע כי בימים אלו מגייסים בערוץ כ-15 עובדים לאולפנים של הערוץ בניו יורק ובלוס אנג'לס, כחלק מהגדלת מספר השעות שיועברו מהאולפנים בארה"ב. בשל העיבוי בארה"ב, מסתמן כי מספר עובדים באולפנים ביפו יעזבו.
i24news הוקם ב-2013 על-ידי המנכ"ל פרנק מלול ופטריק דרהי, המייסד ובעל השליטה ב-Altice N.V, וצמח לארגון חדשות בינ"ל. לפני שנה החל לשדר גם 4 שעות יומיות מהאולפנים שלו בניו יורק ובוושינגטון, וכעת גם שידורי הלילה יועברו מארה"ב, שיוריד את נפח השידורים מישראל.
הערוץ חתם בשנים האחרונות על הסכמים עם מספר רשתות כבלים בארה"ב, בהן  Altice USA’s Optimum and Suddenlink systems, Mediacom systems ולפני כחודשיים גם עם Charter’s Spectrum systems. כעת אפשר לקלוט את הערוץ ב-8.5 מיליון בתים במדינה. 
בערוץ החדשות הבינ"ל מכוונים להגדיל את החשיפה של הערוץ בארה"ב, כשקהלי היעד הטבעיים של שלו הם אוונגליסטים ויהודים אמריקאים. אבל לא רק, מאמין פרנק מלול המנכ"ל, שאמר בעבר לאייס כי הוא בונה גם על "כולם, כל מאוכזבי CNN והאחרים". לדבריו, "יש 87 מיליון אוונגליסטים ויהודים בארה״ב, והם קהל יעד למשל. התחרות הישירה היא למשל אלג׳זירה, בגלל סיקור המזרח התיכון. יש גם מיליונים אחרים, לאו דווקא יהודים, שימצאו אצלנו בית. תראה, יש בצרפת פחות מחצי מיליון יהודים, אבל אנחנו זוכים שם ל-2 מיליון צופים, כלומר גם קהלים אחרים מגיעים אחינו. גם בניגריה למשל יש לנו קהל צופים נאמן, וכך גם במדינות אפריקה".
מ-i24news טרם התקבלה תגובה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה