תקשורת ומדיה

עסקת הענק של Screenz בשוק ההודי - וההגעה לפריים-טיים

החברה הישראלית מקימה פלטפורמה דיגיטלית למפעילת הסלולר ה-3 בגודלה בהודו - JIO, ובשבוע הבא תביא שותפות זו להשקת 2 תכניות ב-2 ערוצים מרכזיים במדינה
אלכסנדר כץ |  1
אלי אוזן (צילום יח"צ)
מפעילת הסלולר השלישית בגודלה בהודו, JIO, מקימה שותפות עם חברת Screenz הישראלית מקבוצת The Box, עבור שוק המדיה ההודי. הפלטפורמה שפותחה על ידי Screenz, אותה מנהל אלי אוזן, מאפשרת יצירת פורמטים ואפליקציות אינטראקטיביות לטלוויזיה ולסלולר.
לאייס נודע כי כבר בשבוע הבא יעלו 2 תכניות פריים-טיים חדשות בערוצים הודים מרכזיים - Dus Ka Dam  בערוץ Sony, ושעשועון עם הכוכב הבוליוודי סלמן קאן בערוץ Star. מדובר על 2 מ-4 הערוצים הגדולים במדינת הענק הזו.
חברת Jio הוקמה לפני כשנה על ידי Reliance, התאגיד הציבורי הגדול ביותר בהודו, בשליטת מוקש אמבאני, האיש העשיר ביותר בהודו ובין 20 האנשים העשירים בעולם. היא חולשת על תעשיות רבות בשוק ההודי ונסחרת לפי שווי של 110 מיליארד דולר. כבר כיום, אחרי שנת פעילות אחת בלבד משרתת Jio כ-200 מיליון מנויים. החברה גדלה בהתמדה ומשתמשת בעולם הדיגיטלי ובמודלים עסקיים חדשניים כדי לעשות זאת.
מאז הקמתה, מפעילה Jio פלטפורמה אינטראקטיבית לתכניות בידור כמו KBC, הגרסה ההודית של 'מי רוצה להיות מיליונר?' ולמשחקי ספורט לליגת הקריקט IPL, בה משחקים למעלה מ-65 מיליון משתמשים.
בין לקוחותיה של Screenz, לקוחות כמו דיסני, ABC, Fox, , סוני, Globo, Univision ועוד. מתחילת 2018 חתמה Screenz על הסכמים עם גופי המדיה המובילים בהודו, בהם Star, Viacom וסוני. חלק מתכניות הבידור והספורט במדינה מייצרות תוכן אינטרקאטיבי בעזרת הפלטפורמה של Screenz עם עשרות מיליוני משתמשים פעילים.
אלי אוזן, מייסד קבוצת The Box ומנכ"ל Screenz, מסר: "גודלו של השוק ההודי כמעט בלתי נתפס. זו מדינה עם תשוקה גדולה לתוכן איכותי וקהל עצום שנלהב להתנסויות טכנולוגיות. אנחנו נרגשים מההזדמנות לשתף פעולה עם Reliance, חברה אשר אומץ וחדשנות חרוטים על דגלה, ולהביא יחד לשוק ההודי חוויה מתקדמת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחד האנשים המבריקים שפגשתי. תמשיך לעשות חיל! (ל"ת)
    יונתן 05/2018/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור