תקשורת ומדיה

פניית HOT לרשות ה-2 נדחתה – פרסומת פרטנר שודרה כרגיל

הפרסומת עם אייל קיציס ומוטל'ה שפיגלר, התנגחה במתחרות של פרטנר TV בכל הנוגע לשידור משחקי המונדיאל ב-4K. פרטנר נדרשה להוסיף כתובית הבהרה
אלכסנדר כץ |  1
מוטל'ה שפיגלר ואייל קיציס בפרסומת לפרטנר TV (צילום מסך)
הניסיון של HOT לבלום סרטון פרסומת של פרטנר TV, לא צלח ואתמול (יום ד') עלה הסרטון לשידור, בכיכובם של הפרזנטור של החברה אייל קיציס ושחקן העבר מוטל'ה שפיגלר. הסרטון עסק בהבטחות של חברות הטלוויזיה לצפייה במשחקי המונדיאל באיכות שידור 4k, ומציע לצופים לפנות ל"חמ"ל מונדיאל" שנותן פרטים כיצד ניתן לצפות בפורמט 4k, לקדם את המותג פרטנר ולמעשה להתנגח במתחרות כגון HOT, שלטענת פרטנר, מרבית לקוחותיהן לא יוכלו לצפות במשחקים באיכות שידור זו.
שלשום נחשף באייס כי HOT פנתה לרשות השנייה ודרשה למנוע עליית סרטון זה. בפנייה נכתב: "יש להבהיר באופן מודגש ומורחב, הן בקריינות והן בכותרות ברורות, בין היתר כי אין כל אפשרות להבטיח שידור רציף ותקין באיכות 4k, כי השידור מותנה במספר גורמים שאינם בשליטת ספק השירות, כי השידור מותנה בעלויות נוספות, וכי השידור נעשה בשיהוי משמעותי".
פרטנר TV הגיבה לפניית הרשות השנייה כך: "פרטנר הינה החברה היחידה אשר מספקת לכלל לקוחותיה את ההזדמנות לצפות בשידורי המונדיאל ב-4k על כלל הממירים ללא עלות נוספת. של לקוחותיהם לטובת פרטנר TV, המספקת אלטרנטיבה מתקדמת טכנולוגית ובמחירים תחרותיים מאוד. בכל חודש עוברים לפרטנר TV אלפי לקוחות שגם חוסכים אלפי שקלים בשנה וגם מצטרפים לשירות הטלוויזיה המתקדם בישראל".
נכון להיום, הבקשה לא התקבלה והפרסומת כבר שודרה אתמול. פרטנר כן התבקשה על ידי הרשות השנייה להוסיף כתובית שבה תצוין העובדה כי "הצפייה ב-4k כפופה למגבלות טכנולוגיות".
 

HOT השיקה לפני כחודש את ממיר ה-4k שלה בתשלום נוסף של כ-70 שקלים, אבל הוא משווק בשלב זה רק ללקוחות הטריפל, ורק מכשיר אחד לבית אב. נכון שמרבית לקוחות החברה הם לקוחות טריפל, אבל אפשר להעריך שרוב לקוחותיה לא יוכלו לצפות במשחקים ב-4k, משום שלא יצליחו לקבל את הממיר בשבועיים וחצי שנותרו על לפתיחת משחקי המונדיאל.
מהות הטענה של HOT נעוצה באיכות השידור של שידור על גבי אינטרנט - כפי שפועלות פרטנר TV וסלקום TV. במצב כזה, אומרים בחברה, שידור על גבי אינטרנט מצריך מינימום של 12 מגה, כאשר חברות האינטרנט לא יכולות להתחייב לעמוד באופן קבוע ברמה זו. כך למעשה פרטנר אינה יכולה להתחייב לשידור 4K, כשבפועל השידור עשוי להיות באיכות נמוכה מזו.
משחקי המונדיאל נמצאים כעת במוקד המאבק בין חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית, כשכל חברה מנסה למשוך אליה לקוחות חדשים באמצעות הבטחות כאלה ואחרות. בשבועות האחרונים עלו כל החברות הגדולות עם קמפיינים פרסומיים שמדגישים כל אחד את החוזקה של החברה שעלתה עם הקמפיינים. HOT ו-yes הדגישו למשל את סוגיית הדיליי שזוכה לתשומת לב מוגברת באירועי ספורט.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזל טוב לגליקמן
    מיכאל 05/2018/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל רק שהם עשו פרסומת גרועה
    סגור