תקשורת ומדיה

התגעגעתם? סקר TGI צפוי להתפרסם ביום שלישי הבא

האם כאן רשת ב' תתאושש מהירידה, מי יוביל בתחנות האזוריות והאם קבוצת הארץ-TheMarker תמשיך במגמת ההתחזקות? סקר החשיפה TGI יפורסם בשבוע הבא
אלכסנדר כץ |  3
עיתונים (צילום Istock)
סקר TGI לרדיו ולעיתונות, צפוי להתפרסם ביום שלישי הבא, 31 ביולי. הסקר הנוכחי שבודק את התקופה שבין 1 בינואר ל-30 ביוני השנה, יהיה הפעם השנייה בה יפורסמו נתוני האזנה של רשתות קול ישראל תחת תאגיד השידור כאן, ואפשר יהיה להבחין במגמות לגבי הרדיו הציבורי.
הסקר מבוצע על ידי קנטאר מדיה מחקרי TGI ותחת פיקוח ובקרה מקצועית של ועדת המחקר של איגוד חברות הפרסום. מאגר TGI מבוסס על מדגם מייצג של מרואיינים במגזר היהודי בגילאי 18, המשקפים אוכלוסייה בשיעור של כ-4.2 מיליון נפש. הסקר נערך בישראל מאז שנת 1998, והנתונים החדשים מהווים את הגל ה-41 מאז השקתו.
לצד ההיחלשות של כאן רשת ב' וההתחזקות של שאר רשתות קול ישראל, ייבחנו גם נתוני החשיפה של תחנות גל"צ והתחנות האזוריות. כמו כן תיבדק מידת החשיפה לעיתונים היומיים, השבועיים, העיתונים הכלכליים, מגזינים ומקומונים. בגזרת הפרינט יהיה מעניין לראות שוב את מאבקי הכוחות בין ישראל היום לידיעות אחרונות, האם עיתוני קבוצת הארץ-TheMarker ימשיכו במגמת ההתחזקות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה משנה האמינות המיוחסת??
    זוהר 01/2019/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם האמינות היא נמוכה יחסית, הרי שהיא נמוכה לאורך כל השנים ולכן בסיס המדידה הוא אחיד, קרי המגמה, שהיא חשובה ביותר, בהחלט אמינה. שנית זהו מדד מהותי מאד לקביעת התקציב שיוקצה לאילו ערוצים, ע"י התקציבאים והפרסומאים. קרי תוצאות ה-tgi חשובות ביותר!!!
    סגור
  • 2.
    צפו לקריסת גלובס
    מרקוס 07/2018/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עידן העיתונות והאמון בה מתמוסס... שימו לב לקריסה של גלובס ... תוצאה ישירה של בעלת עיתון שהיא גם בעלת חברת נדלן וגם מוציאה לאור, גם מנכלית וגם יושבת ראש. והרי התוצאות 2.5 מיליון שקל הפסד כל חודש בשנה האחרונה ונטישת מאות מנויים וקוראים.
    סגור
  • 1.
    מה נהיה איתכם? לא היה על מה לכתוב? (ל"ת)
    אלי 07/2018/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור