תקשורת ומדיה

ליגת העל בכדורגל תשודר שנה נוספת בתחנות הרדיו האזוריות

החזרת 'שירים ושערים' נשארה בגדר גישושים, וכעת הוארך החוזה בין מנהלת ליגת העל לתחנות האזוריות - בהן רדיו חיפה ורדיו ת"א, לעונה נוספת לתכנית סיקור הליגה
אלכסנדר כץ | 
הפועל באר שבע נגד מכבי נתניה, עונת 2017-18 (צילום אסף הופמן, ישראל ספורט)
תכנית הספורט המשותפת של תחנות הרדיו האזוריות, תמשיך עוד שנה אחת לפחות – כך נודע לאייס. לאחרונה נחתם חוזה הארכה לזה שנחתם לפני שנתיים, וזאת כדי להמשיך את שידור התכנית 'שבת של כדורגל' בתחנות רדיו חיפה (כולל התדר של רדיו חם אש), רדיו תל אביב, רדיו ירושלים, רדיו קול רגע, גלי ישראל ורדיו דרום על 2 תדריו (אשדוד-אשקלון ובאר שבע), בשיתוף עם אתר ONE.
את התכנית שתחזור ב-25 באוגוסט עם פתיחת משחקי הליגה, ימשיכו להוביל דולב נישליס ואייל ברקוביץ', והיא תשודר בין השעות 18:00-22:30. כבר לפני שנתיים פורסם באייס כי מדי שנה עלות ההשקעה בזכויות השידור של המשחקים ובהפקת התכנית, נעמדת בכ-2 מיליון שקלים.
לפני מספר חודשים היה גישוש מצד מנהלת ליגת העל לגבי החזרתה של 'שירים ושערים' המיתולוגית - וזאת בשל פריסת השידורים הרחבה יותר ברדיו ארצי מאז במקבץ של תחנות אזוריות, אולם הסוגיה נקטעה עוד בשלב הגישוש הלא רשמי. בתאגיד השידור לא התלהבו מכך, ובמנהלת החליטו להמשיך עם קבוצת התחנות האזוריות.
במנהלת אישרו את העונה הקרובה תשודר בתחנות האזוריות. דולב נישליס מרדיו חיפה, עורך תכנית הספורט והמגיש שלה, אמר לאייס: "אנחנו שמחים, נרגשים ומודים למנהלת בחרה להמשיך איתנו את הזיכיון לשידור לעונה שלישית. אין ספק שגם השנה נביא למאזיננו ברחבי הארץ את מיטב השידורים של משחקי ליגת העל, עם צוות פרשנים צעיר, דינאמי ותוסס שאוהב את המשחק, ונקווה לעונה מעניינת רוויה בשערים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה