תקשורת ומדיה

'שבת של כדורגל': דולב נישליס יוביל, ברקו וזוהר פרשנים

התכנית שתשודר בשורה של תחנות רדיו אזוריות במקום 'שירים ושערים', תשודר לראשונה כבר מחרתיים. את השידור יוביל נישליס מרדיו חיפה. הנה רשימת הפרשנים והשדרים המלאה
אלכסנדר כץ |  5
יומיים לפני השידור הראשון בתחנות האזוריות, התגבש צוות ההגשה של שבת של כדורגל, תכנית הרדיו לסיקור משחקי ליגת העל שמחליפה את שירים ושערים של רשת ב'. לאייס נודע כי בתום דיונים בין מנהלי התחנות האזוריות שישדרו את התכנית, הוחלט כי יוביל אותה דולב נישליס אליו יצטרפו חברי פאנל פרשנים מתחלפים בהם אייל ברקוביץ, אלון מזרחי, איציק זוהר ויניב קטן.
כפי שפורסם באייס, קבוצת 'תחנות ישראל' הכוללת את רדיו חיפה (וגם התדר שלה חם אש), רדיו תל אביב, רדיו דרום (על 2 תדריו – בבאר שבע באשדוד-אשקלון), ואליהם הצטרפו רדיו ירושלים ואתר ONE, זכו במכרז לשידור משחקי השבת. לשידורים ניתן יהיה להאזין גם באתרי האינטרנט ובאפליקציות של התחנות השונות. הפקת התוכן תיעשה בשיתוף ONE, כאשר המשחקים מרכזיים ישודרו בתחנות האזוריות לפי בחירה של התחנות. בסך הכל יושקע בפרויקט הזה של שידור משחקי ליגת העל כ-2 מיליון שקלים.
'שבת של כדורגל' יועבר מדי שבת החל מהשעה 17:00 או 18:00 בהתאם לשעות שיבוץ המשחקים,  ועד לסיומו של המשחק האחרון. השידור יתגלגל בין כל המגרשים מאולפן רדיו תל אביב, כאשר מאזיני התחנות הספציפיות יוכלו להאזין למשחק שלם של קבוצתם בשבתות כאשר מתקיים משחק באזור.
במקביל ייפרס צוות שדרנים במגרשים השונים. מדובר ביוסי פרץ ארי (רדיו חיפה), יגאל ברמן (רדיו דרום), גיא דר, זיו אמויאל, נדב מעוז ושמוליק מזרחי. לצד השדרנים, יפרשנו מהמגרשים תום בנדו, אלון חרזי, משה סידי, שלומי דורה, מישל דיין ועוד אנשי כדורגל שיתארחו במהלך העונה.
אגב, אם את שמות רוב הפרשנים אתם מכירים, הרי שדולב נישליס הוא יחסית שם אנונימי לאלה שאינם מתגוררים באזור השידור של רדיו חיפה.
הוא בנו של בעלי התחנה דני נישליס, משמש כמנהל תכניות ברדיו חיפה ומרכז את כל פעילות הספורט של קבוצת תחנות ישראל. הוא גם יהיה העורך הראשי של משדר הספורט החדש. בנוסף, הוא גם משדר תכניות מוזיקה, ועוסק גם כדי. ג'יי. 
לאייס הוא מסר: "אנו שמחים לשוב ולשדר את 'שבת של כדורגל' הפעם באופן בלעדי. מטרתנו העיקרית היא להביא למאזינים שעושים את דרכם לאצטדיונים ובחזרה מוצר חדש, צעיר תוסס ומהנה. גם על חובבי הספורט 'לייט' שעושים את דרכם עם המשפחה מטיול השבת אנחנו חושבים ונעשה את המיטב על מנת להנעים את זמנם בדרכים. אנו שמחים שלצד פרשני הכדורגל הבכירים של ישראל ניתנת לנו ההזדמנות לשלב ולתת במה לשדרנים חדשים, צעירים ולגדל דור חדש של שדרי ספורט. אני מאחל לכולנו עונת כדורגל מהנה מרגשת עם הרבה לחיצות על כפתור ה'גווללללל....'".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מזעזע !!
    רוני 10/2016/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הילד המתנשא הזה מגמגם מאז ומתמיד. אבל הוא הבן של...אז בכל מקרה אם תאזינו ותחשבו שהשידור מקוטע, אז זהו שלא, הוא פשוט מגמגם באופן טבעי.
    סגור
  • 4.
    רדיו דרום 101.5 לא משדרת בשבת (ל"ת)
    אחד שיודע 09/2016/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    בדיחה עצובה
    נו באמת 08/2016/25
    הגב לתגובה זו
    7 1
    קונים את זכויות השידור ומשקיעים סכומי עתק בשביל מה? בשביל שבעלים של תחנת רדיו ייתן לבן שלו לשדר? הילד נטול הכישרון הזה, שמשדר ברדיו עוד מלפני שקולו התחלף ומקודם באופן לא פרופורציונאלי בדרכו לרשת את הממלכה, הוא סממן לאיך שהתקשורת שלנו נראית. עולב.
    סגור
  • 2.
    נשמע כמו מינוי רציני מאוד...
    אזרח 08/2016/25
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אין ספק שזה יהיה רדיו ברמה גבוהה מאוד... תפס ג'וב הילד
    סגור
  • 1.
    קוראים לזה נפוטיזם
    משה 08/2016/25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מי זה דולב נישליס? אהה הבן של הבעלים.
    סגור