תקשורת ומדיה

עוד טלטלה בוואלה: העורך הראשי אבירם אלעד עוזב

לאחר שנתיים, יעזוב אלעד את תפקידו אחרי החגים - בעיצומה של פרשת בזק-נתניהו. הוא ינהל את המיזם הטכנולוגי בלוק TV של משה חוגג
אלכסנדר כץ |  7
אבירם אלעד (צילום יח"צ)
עורך וואלה אבירם אלעד הודיע על עזיבת האתר. לדבריו, הסיבה לכך היא רצונו באתגרים נוספים בעולם ההייטק, ולמעשה מינויו למנכ"ל מיזם הבלוק TV של משה חוגג. אלעד יסיים את עבודתו אחרי החגים.
בהודעה שהפיץ בקרב עובדי וואלה, כתב אלעד: "ברצוני לשתף כי לאחר כ-6 שנים בוואלה, מתוכן שנתיים כעורך ראשי, החלטתי להמשיך הלאה לאתגרים נוספים בעולם ההייטק. אני רוצה להודות לכולכם על החברות, הכישרון, העבודה הקשה והרצון היומיומי לייצר אתר חדשות ישראלי מנצח".
אלעד מתייחס גם לפרשת נתניהו-אלוביץ', וכתב: "עברנו יחד תקופות סוערות יותר וסוערות פחות ומכולן יצאנו חזקים ונחושים יותר לייצר ערך אמיתי לקהל העצום של גולשי האתר. בטוח בהצלחתכם ובהצלחת החברה בהמשך הדרך".
כזכור, במהלך חקירת תיק 4,000 (פרשת בזק-נתניהו), העיד בין היתר מנכ"ל וואלה אילן ישועה כי במקרה אחד דרש ממנו בעלי בזק ו-וואלה שאול אלוביץ' לפטר את אבירם אלעד בשל טור דעה שפרסם בוואלה בתמיכה בהסכם הגרעין עם איראן, וזאת לאחר דרישת בני הזוג נתניהו. ישועה לא עשה זאת, ובהמשך גם התברר כי הקליט שיחות רבות עם אלוביץ', שעומדות במוקד התיק הזה. ישועה צפוי לעזוב את תפקידו בסוף השנה, אולם לאחר פרסום על כך - הכחיש נחרצות את הדבר וטען כי אין כוונה כזו. 
בעיצומה של הפרשה, ולאחר שהעיד אף הוא במשטרה, כינס אלעד את עובדי האתר במטרה להרגיע את הרוחות. כעת נמצא אתר וואלה על המדף, ופורסם כי אחת המתעניינות ברכישתו עם קבוצת RGE המחזיקה בערוץ עשר ובערוץ הספורט.
 
בעבר היה אלעד ראש מערכת החדשות של וואלה במשך 3 שנים, ועזב ב-2014 לטובת תפקיד מנכ"ל חברת ההזנק SLANTסטארט אפ ישראלי בתחום העיתונות שפעל בארה"ב. ב-2016 חזר לוואלה לטובת תפקיד העורך הראשי, והחליף את אבי אלקלעי, ששימש כממלא מקום במשך שנתיים, מאז עזב ינון מגל את התפקיד לטובת הפוליטיקה.
כעת יהיה אלעד מנכ"ל מיזם בלוק TV (ערוץ טלוויזיה שאמור להתמקד בתחומי טכנולוגיה) של חוגג, ויחליף את מוני ברוש שעבר למנכ"ל את בית"ר ירושלים, קבוצה אותה רכש לאחרונה חוגג. 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    דוד רוזנטל לתפקיד עורך ראשי!!! (ל"ת)
    מעריצה 08/2018/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כן! אין על דוד רוזנטל! (ל"ת)
    מעריצה שרופה 09/2018/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    למה כל פעם שמעיפים עורך בוואלה אומרים שהוא ״עוזב״?
    א. 08/2018/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבירם אלעד ייזכר כאחד העורכים הכושלים באתר וואלה על רקע חוסר יכולת ניהול בסיסית, יחסי אנוש גרועים, החלטות תמוהות ויח״צ עצמי כוזב
    סגור
  • זה מה שעצוב, שלא העיפו אותו
    פיצ'יפקס 08/2018/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל מה שאמרת נכון - מדובר באחד האנשים הבלתי נסבלים, התככנים וחסרי המושג בעולם הזה - אבל בוואלה לא מעיפים. בוואלה הם באמת עוזבים
    סגור
  • 2.
    אתר פח + חרא הנהלה. כל הטובים עזבו או הועזבו (ל"ת)
    במשמרת של אבירם 08/2018/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    הראשונה שצריכה לעוף
    שופרסל 08/2018/28
    הגב לתגובה זו
    14 1
    היא תמר סוקניק חשרת הכישרון והיכולות. מעולם לא ראיתי מישהו שכל כך מצטיין בלעשות כלום.
    סגור
  • עם חברתה הטובה שמועמדת להיות העורכת הראשית הזמנית..
    יש לה תחרות קשה מאוד 08/2018/28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זר לא יבין כמה המהלך הזה הזוי. וואלה, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות לחסרי יכולת, רצון וכישרון עיתונאיים אבל לחתרנים ותככנים שמדלגים ועפים ככה כל הדרך עד לפסגה.
    סגור