תקשורת ומדיה

מגזין וראייטי: אבי ניר - בין המשפיעים בתעשיית הבידור העולמית

המגזין פרסם את רשימת 500 המשפיעים, ומנכ"ל קשת מופיע בה זו השנה השנייה ברציפות. עוד ישראלים ברשימה: גל גדות וארנון מילצ'ן
אלכסנדר כץ | 
אבי ניר. מנכ"ל קשת (צילום יח"צ)
אבי ניר, מנכ"ל קשת, נבחר זו השנייה השנייה ברציפות לרשימת 500 האנשים המשפיעים בתעשיית הבידור העולמית על ידי מגזין וראייטי. מדובר על אחת הרשימות הנחשקות של תעשיית הבידור ושוק התקשורת הבינ"ל.
קבוצת שת הכוללת את ערוץ קשת 12 בישראל, זרוע ההפצה הבינ"ל קשת אינטרנשיונל (KI), והזרוע הדיגיטלית mako. מדובר על קבוצת הטלוויזיה הגדולה בישראל, שהובילה בשנה החולפת – מאז הפיצול – את נתוני הרייטינג בישראל, ובכל רגע נתון משודרים עשרות פורמטים שלה ברחבי העולם.
בנימוקי הבחירה באבי ניר נכתב כי "אבי ניר נחשב בישראל לגאון עם אינסטינקט מובחן לעולם התוכן. ניר הצטרף לקבוצת קשת ב-1993 ומשמש כמנכ"ל הקבוצה מ-2002. מאז, חברת התקשורת פרצה מחסומים – הן מבית והן מחוץ לגבולות ישראל – וביססה את כוחה של ישראל בעולם הטלוויזיה, באמצעות הפקת תכניות וסדרות כמו 'חטופים' שהפכה ל'הומלנד' עטורת הפרסים בארה"ב. הסדרה 'בשבילה גיבורים עפים' זכתה השנה בפרס הסדרה הטובה ביותר בפסטיבל קאן ונמכרה לנטפליקס, שם תהיה זמינה לצפייה כבר ב-2019. באפריל 2017, הוביל ניר את רכישת חברת ההפקה הגרמנית Tresor TV  על ידי קשת אינטרנשיונל, ובמארס האחרון הוביל את רכישת מניית הרוב בקבוצת המדיה הבריטית גרינברד".
נוסף לניר, ברשימה ישנם עוד 2 ישראלים: השחקנית גל גדות והמפיק ארנון מילצ'ן. ברשימה עצמה מופיעים שמות כוכבי ענק כמו ברדלי קופר, אלן דג'נרס, ג'ימי קימל, רון הווארד, ריהאנה, שונדה ריימס ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה