תקשורת ומדיה

נוני נגד שלדון, ומה עם רדיו כאן? סקר TGI יפורסם בשבוע הבא

סקר החשיפה החצי שנתי בתחומי הרדיו והפרינט צפוי להתפרסם ביום חמישי הבא, אז נדע של מי ידו על העליונה בסדרת המלחמות שמתנהלות בעולם התקשורת המקומי
אלכסנדר כץ | 
חצי שנה לאחר הסקר האחרון, סקר TGI צפוי להתפרסם ביום חמישי הבא, בעוד 10 ימים. הסקר יבחן את החשיפה של העיתונים ותחנות הרדיו בפרק הזמן שבין 1 ביולי ל-31 בדצמבר 2018.
הסקר מבוצע על ידי קנטאר מדיה מחקרי TGI ותחת פיקוח ובקרה מקצועית של ועדת המחקר של איגוד חברות הפרסום. מאגר TGI מבוסס על מדגם מייצג של מרואיינים במגזר היהודי בגילאי 18, המשקפים אוכלוסייה בשיעור של כ-4.2 מיליון נפש. הסקר נערך בישראל מאז שנת 1998, והנתונים החדשים מהווים את הגל ה-42 מאז השקתו, ובשנים האחרונות סובל מביקורת הולכת וגוברת לגבי אמיתות נתוניו, הגם שגופי התקשורת והמפרסמים ממשיכים להתבסס עליו. 
בסקר האחרון שפורסם לפני חצי שנה רשמו 2 העיתונים הגדולים - ישראל היום וידיעות אחרונות, ירידה חדה בחשיפה, בצל החקירות בתיק 2000. עוד עלה מהסקר כי קבוצת הארץ ועיתוני מעריב ספגו ירידה בכל הגזרות, וגלובס זינק. בפרק הזמן הזה עבר אתר TheMarker  למודל של חומת תשלום, ונראה אם לדבר תהיה השפעה על החשיפה לעיתונים עצמם.
בסקר הרדיו עלה כי רשתות השידור של תאגיד כאן רשמו באופן כללי התחזקות, מול היחלשות לתחנות גל"צ. גם בקרב התחנות האזוריות נרשמה היחלשות, אבל רדיו ECO99FM שמרה על הבכורה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה