תקשורת ומדיה

רדיו 90FM ממשיך להתחמש: דרור רפאל יגיש תכנית יומית

פרסום ראשון: אחרי נחמה דואק ואטילה שומפלבי שהצטרפו ליומן הצהריים של התחנה האזורית מהשרון, כעת יגיש דרור רפאל רצועת אחה"צ יחד עם הסטנדאפיסט ארז קליימן
אלכסנדר כץ |  1
תחנת הרדיו האזורית 90FM (בעבר אמצע הדרך) ממשיכה בגיוס טאלנטים. דרור רפאל מצטרף לתחנה המשדרת באזור השרון, ויגיש רצועה יומית בת שעתיים בשעות אחר הצהריים - כך צויץ מוקדם יותר בטוויטר של אייס.
רפאל יתחיל להגיש מהיום (יום א') את התכנית 'עושים ערב' בין 16:00 ל-18:00, יחד עם הסטנדאפיסט ארז קליימן. התכנית תשלב אקטואליה בצורה מחויכת, ראיונות ומוזיקה.
את ההכרה המקצועית שלו השיג רפאל ברדיו עם תכנית הבוקר המצליחה שהגיש במשך שנים יחד עם שי גולדשטיין – 'שי ודרור'. התכנית של רדיו 103FM (לשעבר רדיו ללא הפסקה) ירדה מהאוויר לפני כ-3 שנים. בימים אלה הוא לוקח חלק בתכנית הישרדות VIP ברשת 13.
הנהלת התחנה צירפה בחודשים האחרונים מספר טאלנטים, לאחר שהסתיימו מאבקי הכוחות המשפחתיים בתוך הרדיו. התחנה שמה דגש על מהדורת החדשות היומית בין 12:00 ל-14:00, וצירפה אליה את העיתונאים נחמה דואק ואטילה שומפלבי, הכתב והפרשן הפוליטי של ynet. כמו כן הצטרף איציק יצחקי, שמונה לעורך הספורט והחדשות ומגיש רצועת הספורט היומית .
ברדיו 90 FM אישרו את הפרטים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה המנגינה שפותחת את התוכנית עושים ערב (ל"ת)
    מירי 04/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור