תקשורת ומדיה

גיוסים חדשים בתאגיד: מנהלת הסברה ויח"צ, וכתב לדסק ת"א

פרסום ראשון: אחרי שעבדה עם עיריית ת"א בפרויקט האירוויזיון, זכתה גלי אבני-אורנשטיין במכרז לתפקיד מנהלת היח"צ. כתב ynet איתי שיקמן מצטרף נוסף לגזרת ת"א
אלכסנדר כץ |  5
תאגיד השידור כאן (צילום אלכסנדר כץ)
גלי אבני-אורנשטיין מצטרפת לתאגיד השידור כאן. לאייס נודע כי אבני-אורנשטיין זכתה במכרז לתפקיד מנהלת ההסברה ויחסי הציבור של התאגיד, במקומה של שרון בן דוד שעזבה לפני מספר חודשים.
אבני-אורנשטיין (39) הייתה בעבר עורכת חדשות ברדיו דרום ועבדה בריכוז המערכת של המהדורה המרכזית בחדשות 2. בהמשך ניהלה את דסק האופנה והלייפסטייל ב'ערב טוב עם גיא פינס', ואז עברה לתחום יחסי הציבור – כשהצטרפה לדוברות עירית תל אביב כמנהלת תחום תקשורת אלקטרונית, במשך כעשור. לאחר מכן הייתה דוברת עיריית רמת-גן, ולפני כחצי שנה יצאה לעצמאות – והייתה בין היתר במערך יחסי הציבור של עיריית תל אביב בפרויקט האירוויזיון בעיר.
בתוך כך, איתי שיקמן, כתב ynet באזור תל אביב, מצטרף לדסק תל אביב של התאגיד, בו עובדים דניאל אלעזר והדס גרינברג, ויהיה אחד מכתבי תל אביב. שיקמן מחליף את מורן שכניק, שהפכה לעורכת משנה וכתבת במגזין השבועי 'רואים עולם'. שיקמן עבד ב-ynet במשך שנה, ולפני כן היה עורך תוכן בחדשות עשר (כיום חדשות 13).
שיקמן אמר לאייס: "אני שמח ונרגש להצטרף לצוות העיתונאים של כאן חדשות שמוכיחים בעבודתם היום-יומית כמה איכותי וחשוב הוא השידור הציבורי בישראל. המעבר לכאן הוא התקדמות אישית בעבורי ואתגר משמעותי. אני רוצה להודות לקבוצת ידיעות אחרונות שהיא דוגמה ומופת לחופש עיתונאי והייתה לי בית מקצועי".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    דניאל אלעזר הינו כתב גרוע שאינו מבין בעתונאות - הביתה
    איל 05/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בעקבות הדיווחים של דניאל אלעזר על המתרחש הערב בבת ים (12.5.2021) התרשמתי שהכתב הזה אינו מבין בעיתונאות ואינו יודע כיצד לדווח על המתרחש סביבו. הוא תקף את ראש עירית בת ים, דרש ממנו תשובה מדוע פקחי העיריה לא הגיעו למנוע את הלינץ' בערבי (זה תפקידם?), וכולו מדבר בהתרגשות ואמוציות במקום להיות רגוע וענייני. לקחו ילד חסר יכולות והפכו אותו לכתב עיתונות. בושה וכלימה. שילחו אותו הביתה ותבחרו במקומו אדם מיקצועי שקול ומבוגר יותר.
    סגור
  • 4.
    כאן 11 מורכב מהיפסטרים עם הפרעות קשב (ל"ת)
    וגם הרייטינג בהפרעה 10/2019/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    גלי היא הבחירה הנכונה! בהצלחה! (ל"ת)
    יונתן 09/2019/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    חברה מביאה חברה, למה רק נשים מנהלות את הערוץ? (ל"ת)
    זה חוקי בכלל? 09/2019/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    וואו, איזה שנמוך לעומת שרון!
    חחחחחח 09/2019/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה מוצאים בגלי הזאתי? דסק אופנה ולייף סטייל של פינס? חחחחח זה תפקיד מומצא, נכון??
    סגור