יח"צ

ג’ינג’ר תקשורת יטפל בתקציב האירוויזיון של עיריית תל אביב

שובבו, ממובילי מחאת הלהט"ב בחוק הפונדקאות, צירף את יוני וולף וגלי אבני אורנשטיין שהתפטרה מתפקיד דוברת עיריית ר"ג. יטפלו ביח"צ של האירועים העירוניים לקראת ובמהלך האירוויזיון בת"א
אלכסנדר כץ |  6
נטע ברזילי והמשלחת הישראלית לאירוויזיון (צילום Andres Putting מתוך אתר האירוויזיון הרשמי)
עיריית תל אביב בחרה במשרד ג'ינג'ר תקשורת לטפל בתקציב יחסי הציבור של האירוויזיון – כך נודע לאייס. לטובת הפרויקט, בעלי ג'ינג'ר תקשורת, מור שובבו הראל, צירף אליו את יוני וולף ודוברת עיריית רמת גן הפורשת גלי אבני אורנשטיין.
לצד יחסי הציבור של האירוויזיון עצמו שיתקיים במאי בגני התערוכה וינוהל על ידי תאגיד השידור הציבורי כאן, תקיים עיריית תל אביב שלל אירועים ברחבי העיר שנחשבת לבירת הגייז של ישראל ויעד לתיירות גאה מרחבי העולם. לטובת כך שכרה את 'ג'ינג'ר' ליחסי ציבור לאותם אירועים בעיר.
שובבו הראל (39) מנהל את יחסי הציבור של חודש הגאווה של עיריית תל אביב ב-4 השנים האחרונות, והשנה הוביל תקשורתית את מאבק הקהילה הגאה בעקבות חוק הפונדקאות, כשבמסגרת מאבק זה אפשרו מאות מקומות עבודה, בהם גם בכלי התקשורת השונים, לעובדיהם לשבות מעבודה במחאה על החוק. שובב הראל גם ניהל את קמפיין "פאודה - שילוט בערבית", ברגר קינג, ועוד.


מור שובבו
שותפו לניהול התיק הוא וולף (39) שבשנה האחרונה פתח משרד יחסי ציבור עצמאי, לאחר 11 שנה בגלאי תקשורת בשלל תפקידים, האחרון שבהם מנכ"ל המשרד. לארוך השנים טיפל בשלל תקציבים, בהם ערוץ עשר, רשות השידור, כניסת המותג WeWork לישראל ועוד.
ואילו אבני אורנשטיין (39) שימשה כדוברת עיריית רמת גן בשנה האחרונה, וכעת התפטרה מהתפקיד לטובת קמפיין האירוויזיון של עיריית תל אביב. על פי יפעת מחקרי מדיה, החשיפה התקשורתית של העיר בתקשורת עלה במאות אחוזים. בעברה הייתה מנהלת תחום תקשורת אלקטרונית בעיריית תל-אביב במשך יותר מ-10 שנים, ועבדה לפני כן במערכת 'ערב טוב עם גיא פינס' ובריכוז מערכת בחדשות 2.
מור שובבו-הראל אישר את הפרטים.  
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בהצלחה מור המלך (ל"ת)
    גולן 12/2018/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 4.
    ״זכה״ במכרז פחחחחח
    נועם 12/2018/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הכל תפור מראש
    סגור
  • והנה הקנאים שלא זכו
    איתי 12/2018/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    התחילו לכתוב טוקבקים (;
    סגור
  • 3.
    תותחית!!!
    לבנת 12/2018/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גלי אבני, הצלחה מסחררת.
    סגור
  • 2.
    מור פשוט גאון תקשורת
    יובל 12/2018/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מאחל הצלחה רבה לחבורה המוצלחת אלופים
    סגור
  • 1.
    ברכות ליוני וולף, המון הצלחה! (ל"ת)
    רועי 12/2018/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור