תקשורת ומדיה

מרינה מצליח ועד 'חידודון' בקול ברמה: בליץ הראיונות של נתניהו וגנץ

בנימין נתניהו ובני גנץ קיימו במהלך השבוע האחרון ועד ליום הבחירות יותר מ-50 ראיונות, מתכניות מובילות בטלוויזיה, שעות צהריים ברדיו האזורי ואתרי נישה חרדיים
אלכסנדר כץ | 
ראש הממשלה נתניהו בראיון למיכל רבינוביץ בכאן 11 (צילום מסך: כאן 11)
ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ, קיימו סדרה ארוכה של ראיונות לתקשורת בשבוע שלפני הבחירות. מבדיקה שביצעה חברת יפעת מחקרי מדיה עבור אתר אייס, עולה כי השניים קיימו עשרות ראיונות לכל כלי תקשורת אפשרי, מקשת, רשת וכאן 11, ועד לתכניות לא מרכזיות בתחנות רדיו אזוריות ולאתרי אינטרנט נישתיים. המטרה: למכור את מרכולתם.
האות ניתן ביום רביעי אחר הצהריים, כשנתניהו הזעיק אליו ללשכתו 3 כלי תקשורת ימניים לטובת ראיונות בסגנון סרט נע. מדובר היה בערוץ 20, אתר ערוץ 7 והעיתון מקור ראשון. יממה לאחר מכן העניק ראיון מוקלט לשרון ורני בע"מ ששודרה ביום שישי ברשת 13. במקביל גנץ התראיין ל'אופירה וברקוביץ'', בראיון שעשוי לעלות לקשת 12 בקנס בשל התמיכה שהעניק בשידור אייל ברקוביץ' לגנץ.
ברשימת הראיונות של נתניהו אפשר למנות גם את התכנית 'גיבור היום' בערוץ 9 דובר הרוסית, חדשות השבת בכאן 11 עם מיכל רבינוביץ', ראיון ל'וילנסקי את ברדוגו' בגל"צ, רדיו רק"ע בשפה האתיופית, 'חדשות הבוקר' של קשת, ואפילו התכנית 'חידודון' עם עמי מימון בקול ברמה ו'ערב ים תיכוני עם אליקו' ברדיו לב המדינה.
השניים רואיינו אחד אחרי השני ב'פגוש את העיתונות' בקשת 12, 'דקל סגל' בכאן רשת ב', וגם לתכנית 'רצון חופשי' ברדיו ירושלים עם אבי רצון, 'תשע עם גדי נס' ברדיו צפון, 2 ראיונות לרדיו דרום (באר שבע ואשדוד), כמו גם לוואלה ול-ynet.


 מקור: יפעת מחקרי מדיה, ואיסוף מידע ע"י אייס
גנץ עלה לשידור גם ברדיו 103FM, ל'סדר יום' עם קרן נויבך בכאן רשת ב', ל-3 תכניות בגל"צ – בין היתר 'מה בוער' עם רזי ברקאי ו'נכון להבוקר', ול-2 תכניות ברשת 13.
במסגרת קמפיין הגוועלד, התראיין נתניהו ביום הבחירות עצמו לגלי ישראל (ראיון שלישי בתוך מספר ימים לתחנה, א"כ) וגם לרדיו קול חי החרדי, בניגוד לחוק תעמולת הבחירות. ועדת הבחירות המרכזית הורתה ל-2 התחנות להסיר את הראיונות מהאתרים והרשתות החברתיות, ואילו ברשות השנייה בוחנים את הנושא – והאם לקנוס את 2 התחנות.
בסך הכל בשבוע ימים התראיין נתניהו, על פי נתוני יפעת מחקרי מדיה ונתונים שנאספו על ידי אייס, לא פחות מ-29 פעמים (ממוצע של 4 ראיונות ביום), מול 22 ראיונות שהעניק גנץ. יותר (כ-3 ביום). נתניהו בהחלט נענה לראיונות מצד גופי שידור המזוהים עם הימין - כמו גלי ישראל, ערוץ 7, מקור ראשון, אראל סג"ל ב-103FM, וגם בתכנית שאירחה אותו נהדר לפני הבחירות האחרונות באפריל - 'שרון ורני בע"מ'. גנץ התראיין אצל הסדינים האדומים של נתניהו - בהם רזי ברקאי בגל"צ, ובן כספית (בתכניתו ב-103FM), וגם פחות התבקש לראיונות בתקשורת הימנית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה