תקשורת ומדיה

בוזגלו נגד צנציפר: דורש חצי מיליון ש' פיצוי בשל פרסום ב-ynet

הבוקר פרסם נדב צנציפר כי גורמים בהפועל ת"א ביקשו מהשחקן למצוא לעצמו קבוצה, משום שלא השתלב מקצועית במועדון. פרקליטו של בוזגלו: דברי בלע, שקריים, מגמתיים ופוגעניים 
אלכסנדר כץ |  8
הפרסום על מאור בוזגלו באתר ynet (צילום מסך: ynet)
שחקן הכדורגל מאור בוזגלו דורש חצי מיליון שקל פיצויים ומכתב התנצלות מנדב צנציפר, כתב הספורט של ידיעות אחרונות ו-ynet. צנציפר נדרש גם לפרסם התנצלות על הדברים, ולהיענות לדרישות בתוך 48 שעות, מהיום.
הבוקר פרסם צנציפר במדור הספורט של ynet כי גורמים בהפועל תל אביב ביקשו מהשחקן למצוא לעצמו קבוצה אחרת עם פתיחת חלון ההעברות בינואר. כזכור, הקשר חתם לפני 4 חודשים על חוזה לשנתיים במועדון בשכר של כ-180 אלף דולר לעונה, אולם לא הצליח להשתלב מקצועית, ואינו משולב כמעט במשחקיה. בתגובה שפורסמה באייטם, הכחיש הבעלים של הקבוצה שרון ניסנוב את הדברים: "מאור בוזגלו הוא אחד השחקנים החשובים בסגל שלנו, שחקן מוערך ואהוב מאד על כולם והוא נשאר במועדון, זה לא נושא שבכלל עלה על הפרק", אמר ל-ynet.
פרקליטו של בוזגלו, עו"ד בני כץ (אין קשר משפחתי בין עו"ד כץ לכותב שורות אלה, א"כ), שלח לצנציפר מכתב התראה בו נכתב כי "האמור בכתבה הנם דברי בלע, שקריים, מגמתיים ופוגעניים ולפיכך לא נותרה בידי מרשי אלא המסקנה, כי יתכן והכתבה פורסמה תוך מניעי נקם אישיים ורצון להרע ולהזיק לו על לא עוול בכפו". כץ הוסיף עוד "מעבר לתוכן הכתבה, השקרי והפוגעני כאחד, ראוי גם להדגיש את גל תגובות הנאצה שבאו בעקבותיה, שיש בהן כדי להכפיש ולפגוע במרשי ולהסב לו לנזק רב, אשר כלל לא היו אמורות לבוא לעולם אלמלא הכתבה שפורסמה מטעמך".
"לאור האמור לעיל, ולנוכח הנזק הרב שנגרם למרשי בשלב זה בשל טענותיך השקריות בכתבה", כתב עו"ד כץ, "הנך נדרש בזאת לאלתר לפעול כדלקמן: א) לפרסם התנצלות פומבית ולחזור בך מהטענה כי מרשי התבקש ו/או נדרש מהבעלים ו/או כל גורם אחר לעזוב את שורות מועדון הפועל תל אביב. ב) לפצות את מרשי בסך של 500 אלף שקלים בגין הנזק שנוצר לו בשלב זה בעקבות פרסום הכתבה".
אגב איומים בתביעות, אביו של השחקן מאור בוזגלו ומי שמנהל לו את הקריירה, יעקב בוזגלו, טרם שילם את הפיצויים שקבע בית המשפט (ב-2 ערכאות, א"כ) כי עליו לשלם לעיתונאי ערוץ הספורט מוטי פשכצקי, על אף שנפתחו כבר הליכי הוצאה לפועל. בית המשפט המחוזי בתל אביב פסק 160 אלף שקלים פיצויים, שצמחו לכ-200 אלף כתוצאה מהליכי ההוצאה לפועל.
תגובתו של נדב צנציפר טרם התקבלה.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    האם יש קשר משפחתי בין א"כ לא"ק מפרשת תאיר ראדה
    רומן 11/2019/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חחחחחחח א"ק א"כ .. לחחח
    סגור
  • 7.
    חחח עיתונאי בשקל
    צנציפר כתב רכלן 11/2019/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאור אל תוותר
    סגור
  • 6.
    עוד פעם אתה מזיי... תמח אפס מאופססס (ל"ת)
    איציק 11/2019/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    בוזגלו
    יצחק 11/2019/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעקב תגיד נפלת על השכל?!!על מה אתה טובע אותו בכלל השופטים יצחקו עליך בבית משפט!תפסיק לנסות לעשות כסף קל בחיים יא הזוי!!!
    סגור
  • 4.
    מאור בוזגלו
    אליקו 11/2019/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סתם ללכלך על שחקן זה עוול מאור זה שחקן שתרם המון לכדורגל הישראלי ודוגמת חיקוי לנערים על צורת ההיתנהגות שלו דוגמא מאוד חיובית בנוף הכדורגל הישראלי
    סגור
  • 3.
    יכל להגיע לקבוצה גדולה באירופה, אם האבא לא היה מפריע!!! (ל"ת)
    יוני 11/2019/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    בוזגלו
    איציק 11/2019/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    על מה בדיוק חצי מיליון? ישר זורקים דרישה לפיצוי. מה השטויות האילו? רוצה להרוויח כסף קל, מר בוזגלו? לא מגיע לך, נקודה. כשאתה לא עומד בציפיות של הקבוצה, בה אתה משחק, אתה מפצה את הקבוצה??? למדתם, אתה ואביך, פיצויים! אין ארוחות חינם. תפקידו של צנציפר לכתוב ותפקידך, מר בוזגלו, לשחק ולעזור לקבוצתך. אביך התלכלך בהמון מצבים, ביקשו ממנו פיצוי? חשב מסלול מחדש, כי באמת הגזמתה!
    סגור
  • 1.
    יעקב
    בוזי 11/2019/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אכלת אותה עם פשכה
    סגור