תקשורת ומדיה

מדברים מהבטן: שטראוס השיקה פודקאסט בהנחיית עמית אהרונסון

הפודקאסט ייקרא "FOODCAST" ויעסוק במגוון זוויות מעולם האוכל, כשבכל פרק מבקר האוכל ישוחח עם אורח אחר כמו קפטן בית"ר ירושלים עידן ורד, בלוגרית האוכל לייזה פאנלים והשפית נאיפה מולא
אייס |  4
עמית אהרונסון ולייזה פאנלים (צילום יח"צ שטראוס)
קבוצת שטראוס השיקה בימים האחרונים את פודקאסט חדש העוסק בעולם האוכל בהגשת העיתונאי ומבקר האוכל עמית אהרונסון. הפודקאסט ייקרא "FOODCAST" ויעסוק במגוון זוויות מעולם האוכל החל ממטבחי שפים, FoodTech, היסטוריה, עתיד הקולינריה ועד הכלכלה שעומדת מאחורי תעשיית המזון.
המהלך של שטראוס נולד, לדברי אסנת גולן, סמנכ"לית התקשורת והקיימות של קבוצת שטראוס, "כחלק מאסטרטגיה רחבה של תקשורת, שיח משתף ובניית מערכות אמון עם מגוון קהלים".
היוזמה החדשה נוצרה בשיתוף עם משרד הפרסום דאון דה פילד בבעלות איתמר רועי. המשרד מתמחה בהפקת פודקאסטים בארץ ובעולם ואחראי, בין היתר, גם על הפודקאסט "עולם חדש" בגל"צ וכן על שיתוף פעולה בסין עם אחד הפודקאסטים הפופולריים במדינה. את הפרויקט מטעם שטראוס ינהל יקיר עמוסי מנהל הנכסים הדיגיטליים בקבוצה.
בפרק הראשון ב-Foodcat שעלה לאוויר, התארחה בלוגרית האוכל, חגית ביליה (לייזה פאנלים), ובהמשך צפויים להתארח קפטן בית"ר ירושלים עידן ורד שייתן טיפים לתזונת ספורט, מנכ"ל הסטרטאפ מחממת הפוד-טק של שטראוס, אלף פארמס, שיספר על מזון העתיד אחרי שהצליח להיות הראשון בעולם שייצר סטייק מתאי פרה, והשפית הצעירה והמבטיחה נאיפה מולא ממסעדת L28.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש קישור לפודקאסט? (ל"ת)
    גמליאל 07/2020/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • תחפש Foodcast בספוטיפיי (ל"ת)
    אילי 10/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מתה על לייזה (ל"ת)
    בשלנית 01/2020/28
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • איזה כיף ש
    מיכאל 01/2020/29
    הגב לתגובה זו
    0 4
    איזה כיף שבעלה מסדר לה כתבות בפח של סלונה ועכשיו בשטראוס
    סגור