תקשורת ומדיה

BBC ו-CNN יקצו שטחי פרסום למאבק בקורונה ב-50 מיליון יורו

בשיתוף עם תאגיד החדשות Euronews, שלושת גופי התקשורת, המגיעים יחד לתפוצה של כ-800 מיליון איש, יעניקו לגופי בריאות רשמיים שטחי פרסום לטובת הפצת מידע אמין על המגיפה
מערכת אייס | 
אתרי חדשות מאחדים כוחות (צילום freepik, pixabay)
CNN, BBC ו- Euronews, משלבים כוחות במטרה להעניק שטחי פרסום לגופי בריאות הציבור במדינות שונות, לטובת המאבק האזרחי במשבר הבריאות הבינלאומי. במסגרת שיתוף הפעולה הראשון מסוגו, יעניקו ענקיות השידור הבינלאומי, שטחי פרסום בשווי של 50 מיליון דולר, במטרה לאפשר למשרדים ממשלתיים, ארגונים וגופי בריאות להעביר מידע חיוני לכ-800 מיליון איש הצופים בתכניהן.
שיתוף הפעולה המשולש יכלול שטחי פרסום חוצי פלטפורמות בטלוויזיה ובדיגיטל, תוך שימוש בכלים חכמים במטרה להנגיש את המידע באופן ממוקד לקהלים ספציפיים. ארגון הבריאות העולמי – המוביל בחזית המידע במלחמה בנגיף – הוא הגוף הראשון שישתמש בבמה זו בקמפיין ראשון, שיתמקד בשבעה צעדים למניעת התפשטות הנגיף. 
"מידע מדויק ואמין הוא אחד הנשקים הטובים ביותר בארגז התחמושת הקולקטיבי שלנו במלחמה נגד הנגיף. אנו מדווחים את הסיפור הגלובלי במהדורות שלנו, אך זהו גם הדבר הנכוןף לסייע ככל שביכולתנו לארגוני הבריאות להפיץ אתת המסרים שלהם לעולם באופן הנרחב ביותר שאפשר", אמר ג'ים איגן, מנכ"ל ה-BBC על המהלך. 
לאור שיתוף הפעולה, CNN ,BBC ו- EURONEWS קוראים לתאגידים נוספים לשכפל את המודל, ולסייע במאמץ להפצת מסרים חיוניים לקהל הרחב.
יתכן שיוזמה זו מגיעה דווקא על רקע הירידה בהיקף הפרסום שחווים אתר חדשות ברחבי העולם באופן המאיים על המשך קיומם אף של גופי החדשות המובילים. כך למשל, בארה"ב מפרסמים רבים מסרבים שהמודעות שלהם יופיעו לצד סיפורים וחדשות המדווחים על המגיפה, ובתוך כך מייבשים את המשאבים הכלכליים החיוניים לארגוני החדשות בתקופת המשבר. 
כעת, כששטחי הפרסום "התפנו", מדובר באסטרטגיה מעניינת לחיזוק המותגים ואתרי החדשות, אשר יהפכו מזוהים עם המידע הרשמי המופץ על ידי גופי הבריאות הממשלתיים. אתרי חדשות הנחשבים מכובדים, מציעים את המוניטין ואת התפוצה הרחבה שלהם באופן ריכוזי, עשויים להטות את כף המפרסמים בהמשך לטובת רכישת שטחי פרסום בהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה