תקשורת ומדיה

מנכ"ל רדיו דרום מבהיר: "לא עוזב את התחנה"

דוד יוסוב ביקש לסיים את תפקידו לאחר 25 שנה, אך לבקשת הבעלים יתמנה ליו"ר הדירקטוריון וימשיך לשדר בתחנה. מי שתמונה לתפקיד במקומו היא לילך נגיד, סמנכ"לית התוכן לשעבר בתחנה, שתחזור לאחר עשור. בתפקידי הניהול הבכירים של רדיו דרום יכהן כעת רוב נשי מובהק 
שרון טל |  4
דוד יוסוב, מנכ"ל רדיו דרום ימונה ליו"ר
מנכ"ל רדיו דרום ב-25 השנים האחרונות, דוד יוסוב, מסיים את תפקידו. במקומו תמונה לילך נגיד, לשעבר סמנכ"לית התוכן והשיווק של הרדיו שסיימה את תפקידה לפני למעלה מעשור.
במכתב שהוציא לעובדים, הבהיר יוסוב כי אינו עוזב את הרדיו: "לפני כחודשיים פניתי לבעלי התחנה וביקשתי מהם לסיים את תפקידי כמנכ"ל, לאחר תחושת מיצוי של 25 שנים בתפקיד. לשמחתי, בעלי התחנה לא רק שקיבלו את בקשתי זו, אלא אף הציעו לי את התפקיד המכובד של יו"ר דירקטוריון רדיו דרום. כמובן שנעניתי בשמחה להצעה זו. איני עוזב את התחנה ואמשיך לשדר בה".
מי שנכנסת לנעליו של יוסוב היא אחת מהנשים המוכרות והמקושרות בבירת הנגב. בעשור האחרון שימשה לילך נגיד (49) בשורת תפקידים בכירים בעיר. בין היתר, הקימה וניהלה בעשור האחרון  את מנהלת העיר העתיקה ותיירות בבאר שבע בחברה הכלכלית. לילך הובילה פרויקטים רבים וקידמה את העיר העתיקה ואת תיירות באר שבע במגוון רחב של תחומים: פיתוח תשתיות, תיירות, תרבות מגורים ועסקים. היא גיסתו של יאיר נגיד, ראש מנהל התרבות בחברת "כיוונים" של עיריית באר שבע ומנכ"ל המשכן לאמנויות הבמה. לילך הינה בעלת תואר ראשון בניהול משאבי אנוש ותואר שני בניהול תעשייתי מאוניברסיטת בן גוריון.
הנשים שמובילות את רדיו דרום 
רדיו דרום מנוהלת על ידי חברת "גלי הדרום" ונמצאת בבעלותם של אנשי העסקים צביקה שלום ויוסי סבן, המחזיקים גם בתחנות רדיו חיפה, רדיו תל אביב ורדיו גלי ישראל. כעת, ביו"ר הדירקטוריון יעמוד המנכ"ל המיתולוגי דוד יוסוב, כשאת התחנה מובילות שורת נשים בולטות בעולם התקשורת הדרומי.
מיכל שם טוב, סמנכ"לית מחלקת התכניות; ענבל בן עמי, מנהלת את מחלקת הדיגיטל ופרוייקטים, מנור מסלם מנהלת מוזיקה ורדיו 101.5 ועוד. אם בעבר הרחוק היה קשה למצוא נשים בתפקידי מפתח בעולם התקשורת, הרי שהיום הן הפכו לא רק לבולטות, אלא גם למובילות את המערכה.

מימין: לילך נגיד, מנכ"לית רדיו דרום הנכנסת; מיכל שם טוב, סמנכ"לית מחלקת התכניות.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פתחי את זימרי
    שמשון 11/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מתקשה לשמוע את התוכנית כל בוקר ברדיו של פתחי וזימרי כי הם לא מכבדים את כלל המאזינים ומרעילים כל התוכנית יום יום את השינאה לממשלה החדשה.מזלזלים משמיצים ומצחקקים עליה.הרדיו אמור להיות נקי מתעמולה יום יומית.תשמרו את דעותכם האישיות לעצמכם ותכבדו מי שחושב אחרת מכם אני נאלץ לעבור לתחנה אחרת כי פשוט זה בלתי נסבל לשמוע שני אנשים שכל התוכנית שלהם חוגגים את שינאתם לממשלה החדשה
    סגור
  • 3.
    תחנה זוועתית, לשלול את הרישיון (ל"ת)
    רק 99 10/2020/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    תחנת גרועה. חסכו על חשבון מאזינים
    יוסוב בדיחה עצובה 10/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין מה להאזין. יוסוב הרס את התחנה
    סגור
  • 1.
    תחנה פח עם רייטינג זניח... (ל"ת)
    דולב 10/2020/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור