תקשורת ומדיה

הנהלת ידיעות תקשורת דוחה את סגירת המקומונים? ועד העובדים: "זלזול באינטיליגנציה"

בוועד העובדים ממשיכים לתקוף את ההנהלה שהודיעה על "דחיית סגירת המקומונים בחודש". הוועד: "ההנהלה חושבת שאפשר למכור לנו סיפור. זה גם מראה מה היא חושבת על העיתונאים שהיא מעסיקה"
שרון טל | 
בניין ידיעות אחרונות (צילום ויקיפדיה)
עננת הסגירה המרחפת מעל מקומוני קבוצת ידיעות תקשורת ממשיכה להיות שחורה: ביום רביעי הקרוב יתקיים דיון בבית הדין האזורי לעבודה באשר לכוונת ההנהלה לסגור 17 מקומונים ולפטר כ-100 עיתונאים המועסקים בהם. 
בוועד העובדים סבורים כי כל כוונת ההנהלה היא להכין את השטח לקיצוצים נרחבים בקבוצת ידיעות כולה, כשהקיצוצים במקומונים הם רק מסך ערפל לקראת הסערה הקרבה. כזכור, הוועד הפנה אצבע מאשימה לעבר המו"ל נוני מוזס שמנסה לבסס את כוחו בארגון. 
ועד העובדים תקף אמש (ראשון) את ההנהלה בהודעה שהפיץ לעובדים: "הספין של סגירה מוחלטת של הרשת נועד להכין את הקרקע לקיצוצים חריפים, שיתקבלו כביכול בהקלה ובהבנה, אחרי שבוע של הטלת אימה על כמאה עובדים החוששים לפרנסתם". "כעת אפשר לומר כי יצא המרצע מהשק". נכתב בהודעה. "הנהלת ידיעות תקשורת ניהלה במשך חודש מו"מ בחוסר תום לב, תוך שבכוונתה לערוך צמצומים רחבים בהרבה מכפי שהוצג לנו בתחילת הדרך ולטפול את האשם על נציגות העובדים, שהתנהלה באחריות וביושר".
היום, בהודעה נוספת לעובדים, תקפו הוועד את ההנהלה שהודיעה במפתיע על דחיית הסגירה של המקומונים בחודש: "קודם ההנהלה מוציאה הודעה על סגירה בסוף נובמבר, אבל אפילו לא טורחת לזמן עובדים לשימוע וזאת כשהיא יודעת שהחוק מחייב אותה לערוך מאה שימועים ולתת לכלל העובדים חודש הודעה מראש. עכשיו, ההנהלה "קשובה למנהלים" ודוחה בחודש את הסגירה שהיא לא באמת קידמה" נכתב. 
"משום מה ההנהלה מזלזלת באינטליגנציה של העובדים וחושבת שאפשר למכור לנו כל סיפור - ולמרבה הצער זה גם מראה מה היא חושבת על העיתונאים שהיא מעסיקה. כנ"ל הניסיון הדי מגוחך להמציא ולהשחיל, אגב אורחא, "עימות בין ועד העובדים לבין ציבור העובדים" כדי לייצר הפרד ומשול ולעשות דה לגיטימציה להתארגנות של כולנו ולזכות שלנו לנהל מו"מ כקבוצה חזקה ומאוחדת (שיודעת להכיל גם מחלוקות פנימיות וביקורת).
"כפי שלמדנו מהבחירות בארצות הברית: להתסיס, לפלג ולהפריח לאוויר שקרים זה בחינם, אבל בסוף מגיעים לבית המשפט ושם מה שחשוב זאת האמת. לשמחתנו, ביום רביעי מתקיים דיון בבית הדין לעבודה ושם ההנהלה תצטרך להתחיל לתת תשובות אמיתיות" סיכמו בוועד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה