תקשורת ומדיה

הקיצוצים בידיעות תקשורת: הופחת מספר המפוטרים, אך עשרות יאבדו את עבודתם

מתוך 100 עובדים, כ-20 צפויים לפיטורים וכ-15 נוספים יצאו לחל"ת של חצי שנה. בוועד העובדים ובארגון העיתונאים הצליחו להפחית את מספר המפוטרים, והסכמה על תכנית ההתייעלות הושגה בתום הצבעה של העובדים
שרון טל |  1
בניין ידיעות אחרונות (צילום ויקיפדיה, freepik)
הודעת הנהלת "ידיעות" בראשותו של נוני מוזס על סגירת המקומונים של הקבוצה, הכתה בתדהמה את התעשייה, מחשש לסגירתם של 17 מקומונים ופיטוריהם של כ-100 עובדים. ההודעה אף הובילה לחילופי האשמות בין הוועד להנהלה, תוך טענה של העובדים כי מדובר בסך הכל בספין על מנת להכשיר קיצוצים בקבוצת ידיעות כולה, בעתיד הקרוב. 
בשבועות האחרונים התקיים משא ומתן בין ההנהלה לעובדים, בסופה הוסכם על תכנית התייעלות שתכלול קיצוץ של כשליש מכוח האדם בידיעות תקשורת. לפי הערכות, כ-20 אנשי צוות ברובם עיתונאים, צפויים להיות מפוטרים, וכ-15 נוספים יצאו לחל"ת של חצי שנה, ממנו ספק אם ישובו. 
מדובר בהפחתה משמעותית של סך העובדים שהיה עתיד לאבד את פרנסתו, כשההסכמה הושגה בתום הצבעה בה השתתפו רוב עיתונאי ידיעות תקשורת. "בסיכום הקולות הכשרים, בחרו רוב עובדי ועובדות החברה לקבל את תכנית ההנהלה לצמצומים נרחבים", נמסר לעובדים. "ועד עיתונאי ידיעות תקשורת וארגון העיתונאים ימשיכו במגעים עם הנהלת החברה לאור עמדתם של העובדים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי קורא עיתונים ומי מפרסם שם היום??? (ל"ת)
    ששון 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור