תקשורת ומדיה

גדעון לוי נגד פסילת הסרט ג'נין ג'נין: "כניעה לחיילים שהשתתפו בפלישה נפשעת"

עיתונאי הארץ מבקר את החלטת בית המשפט לאסור את הקרנת הסרט על הקרב בג'נין ותוקף את התקשורת שאינה מדווחת על הכיבוש: "מתבססת על שקרים, חצאי אמיתות ותעמולה מפס הייצור של דובר צה"ל והמתנחלים"
יהודה לוינגר |  4
גדעון לוי (צילום תומר נויברג פלאש 90)
עיתונאי הארץ, גדעון לוי, תוקף הבוקר (חמישי) את החלטת בית המשפט המחוזי לפסול את הקרנת הסרט ג'נין ג'נין של מוחמד בכרי ואומר כי בעתיד יקרינו את הסרט בכל בתי הספר בישראל.
לדברי לוי, פסק הדין של השופטת הלית סילש הינו: "אפל, פרימיטיבי, דראקוני ואנטי דמוקרטי", בכך שאסרה על הקרנת סרט תיעודי וכי היא "סותמת פיות ונכנעת לחיילים שהשתתפו בפלישה נפשעת, וברוב שחצנותם העזו לתבוע את דיבתם". עוד הוסיף: "איש מהחיילים שהשתתפו בפלישה לג'נין לא הועמד לדין על הפשעים. רק מי שתיעד אותם, שנתן לסבל ולכאב מצלמה ומיקרופון, הועמד אל עמוד הקלון".
על עתיד הסרט אומר לוי כי הוא אופטימי: " יום יבוא, ואת "ג'נין ג'נין" יקרינו בכל בתי הספר כשיעור חובה באזרחות ובהיסטוריה של עם ישראל", שכן לדבריו: "האמת ביצבצה מכל סצנה בסרט, כמוה פשעי המלחמה המוכחים, שאיש לא דיבר עליהם, לא השופטת מלוד ולא חיילי המילואים רודפי הצדק".
גם את התקשורת תוקף לוי כי היא אינה עושה דיי בדיווח על הכיבוש: "היא בעיקר לא מדווחת. וכשהיא כבר מדווחת, היא מתבססת על שקרים, חצאי אמיתות ותעמולה מפס הייצור של דובר צה"ל והמתנחלים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מעניין למה חיילנו נשלחו לג'נין ולשטחים
    שאול 01/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאות הרוגים חפים מפשע מטרור. תעשה טובה ותפסיק להפיץ כזבים. ואם לא טוב לך בארץ אז אתה מוזמן להגר מכאן.
    סגור
  • 3.
    גדעון לוי "ג'ניו ג'נין"
    רוני חסיס 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ודאי טרט חשוב וראוי מצטרפת לתקווה שיוסרט בבתי הספר יראה ויעלה דיון רציני ונוקב.מתגעגעת לימים בהם ביצעו בבית הספר משפט ספרותי
    סגור
  • 2.
    תזכורת לגדעון לוי
    דליה כהן-שמחה 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החיילים נשלחו לשם, כפי שהם נשלחים לכל מקום, ע״י המדינה. הם לא הגיעו לשם בהתנדבות. רק מזכירה. אז למה להתנפל על החיילים, גדעון? תתנפל על המדינה ששלחה אותם לשם וצלקה את נשמתם.
    סגור
  • 1.
    חלאת אדם
    F15 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גדעון, שוכן מחילות נאלח שכמוך, עשה לכולנו טובה ותתפגר כבר! לשטן יש יותר צלם אנוש מלאחד כמוך. אני מקווה שבאמת עוד יחגגו בבתי הספר את היום בו תיפרד מהעולם הזה ותצטרף לחבריך האנטישמיים והטרוריסטים בגיהינום של אוייבי היהודים לדורותיהם.
    סגור