תקשורת ומדיה

ח"כ יזבק על העמידה בצפירה ביום השואה: "להצדיק את הכיבוש" |צפו:

חברת הכנסת של בל"ד הסבירה כי אין בכוונתה לעמוד בצפירה ביום השואה, וטענה כי ממשלת ישראל מנסה להפוך את העיסוק בשואה לעניין פוליטי ישראלי. "הממשלה מנסה להשתמש  בפשע הזה לצרכים פוליטיים כדי להצדיק כיבוש של עם אחר" | צפו: 
אורן שטרנברג | 
היבה יזבק (צילום טוויטר)
לאחר הסערה שעוררה מועמדת מפלגת העבודה לכנסת, אבתיסאם מראענה, סביבה פוסט שלה, בו שיתפה כי לא עמדה בצפירה במהלך יום השואה- התבטאות עליה התנצלה מאוחר יותר, כעת ייתכן שהתבטאות חדשה תעורר מחדש את הרוחות.
חברת הכנסת מבל"ד, היבה יזבק, אשר כבר הספיקה בעבר לעורר זעם כלפיה בעקבות התבטאויות עבר שלה שעוררו מחלוקת, כשבין היתר שיבחה את המחבל הלבנוני סמיר קונטאר שהורשע ברצח שני ישראלים, בהם ילדה בת 4, וכינתה אותו "שהיד ולוחם ג'יהד".  
במהלך ראיון לחדשות 13 שצפוי להיות משודר הערב (חמישי), התייחסה יזבק לסערה שעוררה מועמדת מפלגת העבודה, ושיתפה כי גם היא אינה עומדת בצפירה במהלך יום השואה. יזבק נימקה זאת בכך שלתפיסתה ממשלת ישראל משתמשת ביום השואה לצרכיה הפוליטיים על מנת להנציח את הכיבוש על הפלסטינים. "אנחנו לא עומדים בצפירה של השואה בגלל שזה פשע אוניברסלי." אמרה ח"כ יזבק והוסיפה: "ממשלת ישראל מנסה להפוך את זה לעניין פוליטי ישראלי, וזה לא."כשכתבת חדשות 13 העירה לה כי השואה בוצעה במכוון רק נגד היהודים, ולכן מדובר בראש ובראשונה בזיכרון קולקטיבי של העם היהודי ומדינת ישראל, השיבה יזבק: "לכן אני אומרת שזה פשע נוראי. הממשלה מנסה להשתמש בפשע הזה לצרכים פוליטיים שישרתו אותה כדי להצדיק כיבוש של עם אחר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה