תקשורת ומדיה

מגל התנגח עם סמוטריץ' שענה: "יריב אופנהיימר פרץ לך לחשבון"

הפלונטר הפוליטי הביא לוויכוח חריף בין יו"ר הציונות הדתית לבין העיתונאי ינון מגל, הנושא: הישענות על רע"מ, אלא שמגל כנראה אמר מילה אחת יותר מידי וסמוטריץ הכריע שהטוויטר של העיתונאי נפרץ, ריקלין בא לעזרת מגל
מערכת ice | 
מגל סמוטריץ (צילום יונתן סינדל יוסי זלינגר צילום מסך טוויטר פלאש 90)
הפלונטר הפוליטי נמשך וככל שבצלאל סמוטריץ' מתחפר בעמדתו שלא להישען על רע"מ כך הביקורת עליו בקרב תומכי נתניהו גוברת, אחרי ההפסד אתמול של גוש הימין סמוטריץ' עקץ את נתניהו והעיתונאי ינון מגל תקף חזרה, אלא שסמוטריץ' החליט שהתוקף אינו ינון מגל והטוויטר של העיתונאי נפרץ.
 
אחרי שסמוטריץ' כתב בעקבות העברת הצעת גוש השינוי לוועדה המסדרת "מי שתלה את יהבו בתומכי טרור גם אכל את הדגים המסריחים, גם חטף מכות, וגם גורש מן העיר." מגל הגיב: "מדהים אתה קורא לו מחבל והוא בחוצפתו לא מצביע איתך הערבים האלה כפויי טובה." אלא שזה כבר היה יותר מידי בשביל סמוטריץ' שהחליט כי "אין מצב בעולם שזה ציוץ אמיתי של ינון מגל שאני מכיר."
סמוטריץ' גם מצא את הפורץ כנראה וכתב: "יריב אופנהיימר השתלט לו על חשבון הטוויטר. מקווה שעד הבוקר הוא יחליף סיסמא ויחזור לצייץ בעצמו ושעד אז יריב לא יספיק לצייץ שוב מהחשבון של מגל שמתנחלי יפו אשמים בפרעות הערבים אתמול כי הם הרגיזו את תושבי העיר." הקולגה של מגל שמעון ריקלין התייצב לצד מגל וענה לסמוטריץ': "צר לי. ינון צודק מאה אחוז."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה